میهن صنعت :

برکناری قریب‌الوقوع دو معاون باشگاه پرطرفدار/ پای عضو هیات مدیره گیر است!

میهن صنعت : معاونان یکی از باشگاه‌های پرطرفدار لیگ برتری که توسط یکی از اعضای هیات مدیره مورد حمایت قرار می‌گیرند، بزودی و به دنبال اخطار یک نهاد نظارتی از سمت خود برکنار خواهند شد. این دو به خاطر مشکلات مالی و اخلاقی در آستانه برکناری قرار دارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میهن صنعت، طبق نامه‌ای كه از یك نهاد نظارتی برای مدیرعامل این باشگاه پرطرفدار و مطرح ارسال خواهد شد، دو نفر از معاونان این مجموعه باید از سمت خود كنار بروند.

"پ" و "الف" دو معاونی هستند که هر كدام به دلایل مختلف از این باشگاه پرطرفدار خارج می‌شوند. "پ" از جمله افرادی است كه به خاطر تمول و كمك مالی جذب باشگاه شده و چندماه قبل به خاطر مسائل مالی در یك كشور همسایه مدتی بازداشت و ممنوع الخروج بوده است.

طبق اخبار واصله شائبه‌های فراوانی در خصوص فعالیت‌های اقتصادی این فرد وجود دارد. همچنین این فرد رابطه نزدیکی با یکی از نمایندگان شهرهای شمالی مجلس داشته و این نماینده برای حمایت از تخلفات شخص مورد نظر توصیه‌هایی به مسئولین اجرایی کرده است.

از سوی دیگر برخی نهادهای امنیتی از مشکلات اخلاقی و اداری معاون دیگر این باشگاه با نام "الف" که زمینه‌ساز حضور "پ" در باشگاه بوده مستنداتی را در اختیار دارند. شنیده می‌‎شود با وجود نارضایتی مدیرعامل از این دو معاون، آنها از طرف یك عضو هیات مدیره به شدت حمایت می‌شوند.

این عضو هیات مدیره به دنبال استفاده از اعتبار و سرمایه هواداری این باشگاه در انتخابات ریاست جمهوری خرداد سال آینده به نفع کاندیدای موردنظرش است.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=12584
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه