میهن صنعت:

برگزاری رالی موتورسواری با هدف توسعه گردشگری در سمیرم

میهن صنعت: دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان اصفهان گفت: با هدف معرفی ظرفیت گردشگری سمیرم رالی موتورسواری در این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،  به نقل از فارس، امیر اسماعیلی  اظهار کرد: هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان اصفهان در راستای معرفی و توسعه گردشگری شهرستان سمیرم رالی موتورسواری در این شهرستان برگزار می‌کند.

وی افزود: در این رالی 30 تا 40 دستگاه موتورسیکلت در کلاس‌های 250 سی.سی به بالا با حضور 60 عضو هیئت موتورسواری استان اصفهان شرکت می‌کنند که در طی مسیر توسط دو اتومبیل اسکورت می‌شوند.

اسماعیلی تصریح کرد: این رالی از شهر اصفهان شروع و پس از گذشت از شهرستان شهرضا وارد سمیرم می‌شود که امیدواریم ساعت 9 صبح با استقبال خوب مسئولان و مردم خوب شهرستان سمیرم میهمان این شهر در میدان شهدا باشیم.

وی گفت: طبق تقویم آموزشی این هیئت رالی‌های متعدد و مختلفی به صورت ماهانه در حال برگزاری است که در صورت استقبال مردم سمیرم از این برنامه در برنامه بعدی شاهد رالی اتومبیل‌های خودروهای کلاسیک در این شهرستان خواهیم بود.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: رالی موتورسواری روز پنجشنبه و جمعه در شهرستان برگزار می‌شود که روز پنجشنبه در بخش مرکزی و سمیرم و در روز جمعه در بخش وردشت موتورسواران با اجرای رژه موتوری حضور پیدا می‌کنند.

وی افزود: این برنامه با هماهنگی و موافقت ارگان‌های مرکز استان و شهرستان سمیرم برگزار می‌شود که امیدواریم استقبال گرم مردم شهرستان از این برنامه در کنار همکاری خوب مسئولان موجب دلگرمی اعضای هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان اصفهان شود.

دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان با تقدیر از شرکت گردشگری الماس هشت بهشت گفت: با همکاری این شرکت مقدمات حضور به طور کامل مهیا شده و امیدواریم این برنامه یکی از برترین برنامه‌های اجرای شده این هیئت باشد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=55588
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه