میهن صنعت :

برگزاری 37 هزار نفر ساعت آموزشی در 6 ماهه امسال در بانک دی

بانک دی با هدف توانمندسازی و ارتقاء سطح دانش و مهارت کارکنان خود در شش ماهه نخست سال 95 اقدام به برگزاری 127 دوره آموزشی معادل 37 هزار و 608 نفر ساعت کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مجتبی حیدری ـ معاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت بانک ـ با ارائه گزارشی از  دوره‌های آموزشی برگزار شده در شش ماهه اول سال اظهار کرد: این دوره‌های آموزشی با هدف توانمندسازی و ارتقاء سطح دانش و مهارت کارکنان و با رویکرد تغییر رفتار آنها انجام شده است.

وی افزود: این برنامه‌ریزی‌ها مطابق با سند نیازسنجی آموزشی مبتنی بر شغل، شایستگی و نیازهای آموزشی اعلام شده از سوی سازمان به صورت منظم در طول سال برنامه‌ریزی و اجرا می‌شوند.

حیدری ادامه داد: دوره‌ها منطبق بر تقویم آموزشی ابلاغ شده در ابتدای هر فصل، به صورت درون سازمانی (اجرا در مرکز آموزش ارزش آفرینان دی) و به صورت برون سازمانی (معرفی به موسسات معتبر آموزشی) برگزار شده است.

حیدری تعداد دوره های آموزشی برگزار شده از نیمه دوم فروردین تا پایان شهریور ماه سال جاری را ، 127 دوره  معادل 37608  نفر ساعت آموزشی اعلام کرد که جزئیات آن به شرح ذیل است:

 

شیوه اجرای آموزش‌های برنامه‌ریزی شده ویژه همکاران به دو صورت حضوری و غیر حضوری است:

مطابق با دستورالعمل مصوب اجرای دوره‌های آموزشی، نمودار مربوط به نفرساعت آموزشی به تفکیک نوع دوره به شرح ذیل است:

شیوه برگزاری دوره‌ها به صورت برون سازمانی و درون سازمانی، برنامه‌ریزی شده و سعی بر این بوده که حتی الامکان دوره‌ها به صورت داخلی برگزار شود:

همچنین به جهت آشنایی بیشتر کارکنان با فرایندهای اجرایی و عملیاتی بانک، در تدریس اکثر دوره‌های آموزشی از همکاران بانک به عنوان مدرس استفاده شده است

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=98025
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه