میهن صنعت :

بسیاری از خودروهای تولید داخل به صورت مشروط، با استاندارد مطابقت دارند

میهن صنعت :‌ رئیس انجمن مدیریت کیفیت ایران گفت: در حال حاضر کیفیت همه خودروها در حد انتظار ما نیست و تولید بسیاری از خودروها نیز به صورت مشروط منطبق با استانداردها پذیرفته شده‌ است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت» و به نقل از فارس، فرزین انتصاریان در یک نشست خبری با بیان اینکه امسال، دهمین دوره جایزه ملی کیفیت ایران برگزار می‌شود، اظهار داشت: در 9 دوره قبل، تندیس زرین به هیچ شرکتی تعلق نگرفت و علاوه بر این، تندیس سیمین نیز نداشتیم.

وی افزود: طبق فرآیند جایزه ملی کیفیت، در صورتی که شرکتی بین 300 تا 500 امتیاز دریافت کند، گواهی اشتهار به این شرکت اختصاص می‌یابد و برای امتیاز بین 500 تا 600 تندیس برنز، 600 تا 700 تندیس نقره و امتیاز 700 به بالا تندیس زرین به واحدهای نمونه اهدا می‌شود.

انتصاریان همچنین از برگزاری اولین دوره جایزه ملی کیفیت خودرو در سال جاری خبر داد و در مورد کیفیت خودروهای تولید داخل، گفت: در حال حاضر تمام خودروها در حد انتظار ما کیفیت ندارند و بسیاری از خودروها حتی در خط تولید نیز به صورت مشروط منطبق با استانداردها پذیرفته شده‌اند.

وی تأکید کرد: اعطای جایزه کیفیت به یک کالا به معنی تأیید کیفیت تمام محصولات شرکت تولیدکننده آن محصول نیست و شرکت‌ها نباید از این مسئله در تبلیغات خود سوءاستفاده کنند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=29615
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه