«میهن صنعت» گزارش می دهد:

بهترین بازی های واقعیت مجازی را بشناسید

واقعیت مجازی یا (VR) مدتی است که توسعه مناسبی یافته و به خانه ها و کنسول های بازی نیز راه پیدا کرده است.این تکنولوژی هیجان انگیز کاربرد های متفاوتی داشته که از میان آن ها بازی های واقعیت مجازی بسیار محبوب هستند.در این پست قصد داریم تا بهترین عناوین بازی های واقعیت مجازی را به شما معرفی کنیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،  واقعیت مجازی یا (VR) مدتی است که توسعه مناسبی یافته و به خانه ها و کنسول های بازی نیز راه پیدا کرده است.این تکنولوژی هیجان انگیز کاربرد های متفاوتی داشته که از میان آن ها بازی های واقعیت مجازی بسیار محبوب هستند.در این پست قصد داریم تا بهترین عناوین بازی های واقعیت مجازی را به شما معرفی کنیم.

1.بازی Firewall zero hour

این بازی فقط بر روی پلی استیشن وی آر قابل دسترس است و یکی از هیجان انگیز ترین بازی های واقعیت مجازی با موضوع شوتر اول شخص به شمار می رود.

 

2.بازی Catan

این بازی که بر روی دستگاه های وی آر قابل حمل مثل گیر وی آر سامسونگ، اکولوس گو و هدست کامپیوتری اکولوس ریفت قابل دسترس است آواتار های بسیار جالبی داشته و حس ماجراجویانه ای را به شما منتقل خواهد کرد.

 

3.تتریس افکت

این بازی فقط بر روی PS VR قابل اجرا است.حتما پیش از این بازی تتریس را تجربه کرده اید.هم اکنون می توانید این بازی جذاب و خاطره انگیز را در فضایی مجازی و به صورت سه بعدی تجربه کنید.

 

4.بازی The Elder Scrolls V: Skyrim VR

این بازی به دلیل گرافیک بسیار بالا فقط  در دستگاه های HTC vive، Oculus Rift ، PSVR و استیم قابل دسترس است و تجربه بی نظیری از بازی پر طرفدار Skyrim را به شما ارائه خواهد داد.

 

5.fallout 4 vr

بازی Fallout یکی از زیباترین و پرطرفدار ترین بازی های ساخته شده است و هم اکنون نیز در فضای مجازی و محیط سه بعدی م توان آن را تجربه کرد که در حال حاضر فقط بر روی HTC Vive قابل دسترس است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=168051
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه