«میهن صنعت» گزارش می دهد:

بهترین بیمه آتش سوزی را چگونه پیدا کنیم؟

امروزه خرید کردن در بعضی مواقع تبدیل به یک چالش می‌شود. در میان انبوهی از برندها نمی‌دانیم کدام برند قوی و کدام‌یک ضعیف است؛ کدام باکیفیت و کدام‌یک بی‌کیفیت است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، امروزه خرید کردن در بعضی مواقع تبدیل به یک چالش می‌شود. در میان انبوهی از برندها نمی‌دانیم کدام برند قوی و کدام‌یک ضعیف است؛ کدام باکیفیت و کدام‌یک بی‌کیفیت است. در بین بیمه‌ها هم این موضوع برقرار است. بیمه آتش سوزی آسیا بهتر است یا بیمه آتش سوزی البرز؟

در این‌جور مواقع باید معیارهایی پیدا کنیم تا بتوانیم کالا یا خدمات موردنظر خود را با یکدیگر مقایسه کنیم. بنابراین بد نیست با معیارهایی که می‌تواند ما را در خرید بهترین بیمه آتش سوزی کمک کند آشنا شویم.

ویژگی‌های بهترین بیمه آتش سوزی

در پاسخ به این سؤال که یک بیمه آتش سوزی خوب چه ویژگی‌هایی دارد باید بگوییم که این موضوع به عوامل زیادی بستگی دارد. این عوامل عبارت است از:

  • حق بیمه‌ای که بابت این بیمه می‌پردازید.
  • پوشش‌ها و سقف تعهد آن‌ها
  • سطح توانگری مالی شرکت بیمه برای پرداخت خسارت
  • تعداد شعب پرداخت خسارت شرکت بیمه (در مواقع خسارت)
  • رضایت مشتریان در پرداخت خسارت

قطعاً بیمه‌ای خوب است که حق بیمه آن مناسب باشد، پوشش‌های بیشتری با سقف تعهدات بالاتری داشته باشد، از شرکت بیمه‌ای باشد که توانگری مالی بالایی در پرداخت خسارت دارد، شعب زیادی برای پرداخت و پیگیری خسارت داشته باشد و از همه مهم‌تر کسانی که قبلاً آن بیمه را خریده‌اند از کیفیت ارائه خدمات رضایت کافی داشته باشند.

حال چگونه باید به این اطلاعات دسترسی پیدا کنیم؟ چگونه بفهمیم بیمه آتش سوزی ملت یا آتش سوزی پاسارگاد در هر یک از این موارد ذکر شده چه وضعیتی دارد؟

مقایسه و خرید آنلاین بیمه با بیمیتو

درست است که با فهمیدن این اطلاعات می‌توان فهمید کدام بیمه از همه مناسب‌تر است اما آیا این اطلاعات به‌راحتی در دسترس است؟ سامانه بیمیتو دسترسی به این اطلاعات را میسر کرده است. با بیمیتو می‌توانید در کمترین زمان ممکن بیمه‌های آتش سوزی مختلف را با یکدیگر مقایسه کرده و مناسب‌ترین گزینه را برای خود انتخاب کنید. سپس به‌صورت آنلاین اقدام به خرید بیمه موردنظر کنید. با بیمیتو علاوه بر بیمه آتش سوزی می‌توانید اقدام به مقایسه و خرید آنلاین بیمه شخص ثالث، بدنه، عمر و… کنید. همچنین امکان تمدید، تعویض و صدور آنلاین دفترچه بیمه تامین اجتماعی از طریق بیمیتو فراهم شده است. همین الآن می‌توانید به سایت یا اپلیکیشن بیمیتو مراجعه کنید و استعلام قیمت و شرایط بیمه موردنظر خود را دریافت کنید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=168497
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه