بهره برداري از پنج پروژه راه سازي در شهركهاي مازندران

ميهن صنعت: مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي مازندران ، از بهره برداري پنج پروژه راه سازي در شهركها و نواحي صنعتي استان خبر داد .

به گزارش « ميهن صنعت»  به نقل از روابط عمومي شركت شهركهاي صنعتي مازندران ، عباسعلي وفايي نژاد بيان داشت : براي تكميل زيرساخت در شهركها و نواحي صنعتي استان ، برنامه هاي خاصي با توجه به ضرورتها و نيازهاي هر يك از شهركها و نواحي صنعتي ، در دست اجرا مي باشد كه تعداد پنج پروژه راه سازي در شهركهاي صنعتي بشل ، بهشهر ، نكا ، نوشهر و ناحيه صنعتي اسلام آباد اجرا و به بهره برداري رسيده است .
مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي مازندران گفت : براي اجراي پروژه هاي راه سازي در اين پنج شهرك و ناحيه صنعتي ، مبلغ 8081 ميليون ريال و به طول 8000 متر انجام شده است .
وفايي نژاد اظهـار داشت : ساماندهي زيرساخت ها در شهـرك ها و نواحي صنعتي و فراهم سازي بستر توسعه صنعتي ، موجب ايجاد شور و انگيزه سرمايه گذاري در سطح شهركها و نواحي صنعتي مي شود .
وي افزود : بدون ترديد ، بخش صنعت در استان ميتواند به افزايش و ايجاد اشتغال پايدار و مولد و همچنين رفع محروميت هاي منطقه ، كمك شاياني نمايد .
وفايي نژاد تصريح كرد : اجرا و تكميل زيرساختها در شهركها و نواحي صنعتي موجب رغبت سرمايه گذاري در شهركها و نواحي صنعتي شده و در نتيجه ، شاهد پويايي استان و كشور درخصوص رشد توليد و بالندگي صنعت خواهيم بود .

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=4946
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه