رئیس سازمان امداد و نجات هلال‌احمر:

بهره مندی ۴۲ هزار زائر اربعین حسینی از خدمات امدادی هلال‌احمر

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر کشور گفت: تا این لحظه ۴۲ هزار نفر از زائران اربعین حسینی از خدمات امدادی جمعیت هلال احمر کشور برخوردار شده اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،  مرتضی سلیمی پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از روند خدمات رسانی هلال احمر به زائران حسینی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۴۷۷ پایگاه امداد و نجات و سه قرارگاه فعال در ایام اربعین در سراسر کشور خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی (ع) را برعهده دارند.

وی افزود: تا این لحظه ۴۲ هزار نفر از زائران اربعین حسینی از خدمات امدادی جمعیت هلال احمر کشور برخوردار شده اند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر کشور با بیان اینکه چهار هزار نفر نیز به صورت اضطراری توسط امدادگران اسکان داده شدند، یادآور شد: این امکان فراهم شده تا زائران در پایگاه های هلال احمر اسکان اضطراری داده شوند.

وی بیان کرد: همچنین ۱۰هزار نفر روز امدادگر کار خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی را بر عهده دارند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر کشور با بیان اینکه کیفیت خدمات رسانی به زائران هرسال بهتر از گذشته می شود، تصریح کرد: آمادگی امدادگران با برنامه ریزی های دقیقی که صورت گرفته بسیار مطلوب و مناسب است.

سلیمی گفت: ۳۵۰ امدادگر از طرف سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر کشور کار خدمات رسانی و امدادرسانی در خاک کشور عراق در مسیر پیاده روی اربعین حسینی تا کربلا بر عهده دارند.

وی اضافه کرد: ارائه خدمات در خارج کشور  برعهده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر کشور است.

سلیمی بیان کرد: هفت دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۳۲ دستگاه آمبولانس نیز در خارج کشور کار امدادرسانی به زائران اربعین حسینی را برعهده دارند.

به گفته رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر کشور خدمات رسانی به زائران اربعین نیز پس از اربعین و در بازگشت ادامه داد و پایگاه های هلال احمر نیز به صورت پلکانی جمع آوری می شوند./مهر

انتهای پیام/

 
لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=165029
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه