میهن صنعت :

بهره گیری از ظرفیت های زنجیره تأمین درقطعات غیره خودرویی

میهن صنعت : شرکت سازه گستر سایپا با توجه به قابلیت ها و ظرفیت های موجود در حوزه خدمات مهندسی با جهت استفاده از توان شرکت های زنجیره تأمین قطعات در بازارهای غیرخودرویی حضوری موفق را تجربه می کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مدیر بازاریابی و فروش سازه گستر با اشاره به ظرفیت های موجود در تولید قطعات غیرخودرویی در کشور افزود: بر اساس استراتژی های تدوین شده در شرکت سازه گسترسایپا با توجه به وجود مزیت های رقابتی چون سرمایه های نیروی انسانی متخصص و دانش و تجربه موجود در شرکتهای زنجیره تأمین برنامه های مهمی جهت توسعه کسب و کارهای جدید در زمینه قطعات غیرخودرویی برنامه ریزی گردید.

حسن مطهری افزود: جهت رسیدن به اهداف یاده شده کمیته هایی از واحدهای گوناگون سازمانی تشکیل شد و اقداماتی که دراین زمینه صورت گرفت بر اساس رهیافت هایی از تدوین مدل و طرح کسب و کار بوده است.

وی تصریح کرد: بر اساس مطالعات و تحقیقات انجام گرفته ،در برنامه های اعلامی علاوه بر فعالیت ها وماموریت اصلی این شرکت در تامین قطعات گروه خودروسازی سایپا که به جدیت در حال پیگیری است، موضوع ورود به کسب و کار غیرسایپایی با 2 رویکرد بازارهای محصول محور و بازارهای خدمت محور در دستور کار قرار گرفت.

مدیر بازاریابی داخلی و فروش سازه گستر در ادامه گفت: شرکت سازه گستر سایپا از ابتدای سال جاری علی رغم تمامی مشکلات داخلی و بین المللی در خصوص تامین قطعات توانست با مدیریت صحیح علاوه بر تامین قطعات مورد نیاز در زمینه عقد قراردادهایی در صنایع غیرسایپایی، در تحقق اهداف تعیین شده گامهای مطلوبی را بردارد.

مهندس مطهری با اشاره به پیچیدگی ها و مشکلات فضای تولید و تامین موجود کشور افزود: در تلاش هستیم تا پایان سال جاری بتوانیم حداقل نسبت به سال گذشته افزایش 5 برابری حوزه فروش غیرسایپایی را تجربه نماییم .

وی در خاتمه بیان داشت، اصلاح روشهای کاری و ایجاد بسترها و زیرساخت های جدید، از الزامات اساسی شرکت سازه گستر می باشد که با انجام این اقدامات می توانید شاهد فصل نوینی از فعالیت ها در شرکتهای زنجیره تامین باشیم .

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=37740
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه