مدیرعامل شرکت نمایشگاهی رونق در گفتگو با «میهن صنعت»:

به رعایت کامل پروتکل ها در برگزاری نمایشگاه کشاورزی مشهد متعهد هستیم + ویدیو

همانطور که خود شما نیز مشاهده کردید همکاران ما در تیم برگزاری نمایشگاه با جدیت کامل پیگیر رعایت کامل این پروتکل های بوده و در همین راستا از ورود افراد غیر متخصص به نمایشگاه جلوگیری کردیم. در این نمایشگاه تنها افراد متخصص با کارت دعوت حضور داشته و تمامی ورودی سالن ها به صورت مداوم با مواد ضدعفونی کننده، پاکسازی میشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مدیرعامل شرکت نمایشگاهی رونق در حاشیه سومین روز از برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی مشهد گفت : نمایشگاه های به عنوان یک اهرم توسعه اقتصادی در کشور شناخته می شوند و نقش مهمی در روند رشد صادرات محصولات در حوزه های مختلف ایفا خواهد کرد.

علیرضا عاجزی در گفتگو با خبرنگار «میهن صنعت» افزود : بعد از حدود 8 ماه وقفه در عرصه صنعت نمایشگاهی، الحمدالله با همکاری ستاد ملی مقابله با کرونا و سازمان محترم توسعه و تجارت ایران به عنوان متولی صنعت نمایشگاهی در کشور، دستورالعمل هایی در حوزه رعایت پروتکل های بهداشتی در ایام نمایشگاه به فعالین این حوزه ابلاغ شد که این دستورالعمل ها بسیار جدی و سختگیرانه بود.

وی ادامه داد : همانطور که خود شما نیز مشاهده کردید همکاران ما در تیم برگزاری نمایشگاه با جدیت کامل پیگیر رعایت کامل این پروتکل های بوده و در همین راستا از ورود افراد غیر متخصص به نمایشگاه جلوگیری کردیم. در این نمایشگاه تنها افراد متخصص با کارت دعوت حضور داشته و تمامی ورودی سالن ها به صورت مداوم با مواد ضدعفونی کننده، پاکسازی میشد.

گزارش کامل این گفتگو را در ویدیو زیر مشاهده کنید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=207026
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه