عضو شورای شهر تهران در گفتگو با میهن صنعت عنوان کرد :

به وعده هایی که در خصوص پلاسکو داده اید؛ عمل کنید

بعد از حادثه تلخ ساختمان پلاسکو تمامی بخش های دولتی و حتی خصوصی قول همکاری با کاسبان متضرر شده را دادند.در مرحله اول قرار شد که برای این کاسبان محلی برای بازار شب عیدشان معین شود که پس از پیشنهادات متفاوت از بخش های دولتی و بخش خصوصی، سرانجام مجتمع نور در خیابان ولیعصر محل استقرار کاسبان پلاسکو انتخاب گردید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، بعد از حادثه تلخ ساختمان پلاسکو تمامی بخش های دولتی و حتی خصوصی قول همکاری با کاسبان متضرر شده را دادند.در مرحله اول قرار شد که برای این کاسبان محلی برای بازار شب عیدشان معین شود که پس از پیشنهادات متفاوت از بخش های دولتی و بخش خصوصی، سرانجام مجتمع نور در خیابان ولیعصر محل استقرار کاسبان پلاسکو انتخاب گردید.

اما خبرهای منتشر شده از نارضایتی کاسبانی که در مجتمع نور مستقر شده اند خبر می دهد.به گفته برخی از این کاسبان حتی از گفتگوی آنان با کاسبان دیگر و قدیمی مجتمع نور جلوگیری شده و و همچنین در صورت گفتگو با رسانه ها تهدید به پلمب مغازه های تحویل گرفته خود نیز شده اند.

محسن سرخو، عضو شورای شهر تهران در این باره به خبرنگار «میهن صنعت» گفت : در گزارشی که به شورای شهر تهران رسیده بود، از طرف بنیاد مستضعفان چندین محل به کاسبان پلاسکو پیشنهاد شد که در نهایت مرکز تجاری نور با موافقت خود کاسبان محترم، در اختیار آنان قرار گرفت.

وی در ادامه افزود : دیروز کاسبان پلاسکو به شورای شهر آمده و درخواست ملاقات آقای چمران را داشته اند تا در خصوص مشکلات خود صحبت کنند.

 عضو شورای شهر تهران بیان داشت : در حال حاضر اطلاعات دقیقی از موضوع مطرح شده در اختیار بنده قرار ندارد اما یقین بدانید این موضوع را در شورای شهر بررسی خواهیم کرد و نتیجه را نیز اعلام می کنیم.

وی تصریح کرد : بنیاد مستضعفان در همان روزهای اول حادثه پلاسکو قول داد که مجددا ساختمان جدیدی در این محل بنا کند.ساخت مکان مجدد احتمالا دو تا سه سال زمان خواهد برد و به کاسبان نیز گفته شده که پس از اتمام مراحل ساخت، می توانند با توجه به شرایط آن زمان، تصمیم به بازگشت و یا استقرار دائم در مکان فعلی خود گیرند.

محسن سرخو در پایان خاطرنشنان کرد : باید به حرف هایی که زده شده عمل شود اما تا زمان ساخت مجدد ساختمان پلاسکو، بنیاد مستضعفان می بایست به وضعیت این کاسبان رسیدگی کند و ما نیز در شورای شهر پیگیر مشکلات آنان خواهیم بود.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=113212
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه