میهن صنعت:

بیتاک برای قانونمند کردن تبلیغ نامزدهای انتخابات در فضای مجازی آمد

سامانه یکپارچه تبلیغ نامزدهای انتخابات در فضای مجازی با عنوان 'بیتاک' توسط شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده است که تبلیغ نامزدهای انتخابات در فضای مجازی به پست واگذار شده وبا رونمایی از سامانه بیتاک، تبلیغات نامزدهای انتخابات در فضای مجازی قانونمند می شود.
بستر یکپارچه تبلیغات انتخابات کشور (بیتاک)، ارتباط میان مردم، حاکمیت، نامزدهای انتخاباتی و انتشار دهندگان محتوای تبلیغاتی را تسهیل کرده و تبلیغات در فضای مجازی را ساماندهی می کند.
بیتاک در برگیرنده اطلاعات نامزدهای انتخاباتی و صفحات شخصی آنها بوده و هموطنان برای اطلاع از فهرست نامزدهای انتخاباتی و صفحات شخصی آنان می توانند به این سایت مراجعه کنند.
انتشار دهندگان می توانند با مراجعه به سامانه بیتاک و استفاده از راهنمای مربوطه از نحوه ثبت نام و فعالیت برای انتشار محتوی تبلیغات نامزدهای انتخاباتی در فضای مجازی آگاهی یافته و اقدام های لازم برای این فعالیت را انجام دهند.
نامزدهای انتخابات و همچنین هموطنان می توانند به آدرس'bitaak.post.ir 'مراجعه و با کارکردهای این سامانه آشنا شوند.
سامانه بیتاک در اقدامی نوآورانه با همکاری وزارتخانه های ارتباطات و فناوری اطلاعات و کشور رونمایی و اجرای آن بر عهده پست قرار گرفت.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شورای های اسلامی شهر و روستا به صورت همزمان روز 29 اردیبهشت ماه در سراسر کشور برگزار می شود.

منبع:ایرنا

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=121104
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه