مدیرعامل شرکت تسلا موتور بیان داشت:

بی ام و آلمان نمایندگی رسمی تسلاموتور را تایید خواهد کرد

مدیرعامل شرکت تسلاموتور در جمع خبرنگاران بیان داشت : تسلا موتور نماینده رسمی بی ام و بوده و شرکت مادر نیز این موضوع را تایید خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مدیرعامل شرکت تسلا موتور در نشست خبری صبح روز دوشنبه در جمع خبرنگاران بیان داشت: ما قصد داریم خودروهای الکتریکی بی ام و را وارد بازار کنیم و برنامه اصلی شرکت اشائه فرهنگ خودروهای الکتریکی در بازار ایران است.

دکتر وطن دوست در ادامه افزود : قصد ما تنها واردات خودرو نبوده و ما در طی چند سال گذشته در حال آماده سازی زیر ساخت ها برای ورود خودروهای برقی بوده ایم.

وی بیان داشت : ما معتقدیم که هر شهروند می‌بایست به وظیفه شهروندی خود عمل کند و ما نیز در خصوص همین موضوع اهداف خودرا در خصوص خودروهای سبز برنامه ریزی کرده ایم.

دکتر وطن دوست در همین خصوص ادامه داد: از چهار سال پیش که شرکت تسلا را تاسیس کردیم برای شبکه خدمات برنامه ریزی کرده ایم و در حال حاضر ۸ مرکز خدمات پیشرفته را اماده کار کرده ایم.البته چهار تعمیرگاه بزرگ دیگر هم به زودی به این شبکه اضافه خواهد شد.

مدیرعامل تسلا موتور افزود: ما تداخلی با شرکت هایی که به صورت موازی با ما فعالیت خواهند کرد نخواهیم داشت.

وی در خصوص زمان عرضه اولین محصول بیان داشت:ما در فاز اول خودروهای حوزه خلیج را نخواهیم داشت و به سفارش مشتری خودروهای مورد نیاز را وارد خواهیم کرد.به این معنا که در فاز اول خودرو الکتریکی خواهد بود اما تمام ان چیزی که مشتری خواهد خواست.

مدیرعامل شرکت تسلا موتور در پاسخ به پرسش خبرنگار میهن صنعت در خصوص مجوز سه ماهه این شرکت بیان داشت : اینکه در حال حاضر مجوز صادر شده به جهت واردات به کشور برای شرکت تسلاموتور سه ماهه صادر شده ملاک نیست چرا که بسیاری از شرکت ها مجوزهای سه ماهه داشته اند. اما تمام مدارک جهت اخذ مجوز پنج ساله اماده شده و به زودی صادر خواهد شد.

وی همچنین در پرسش دیگر خبرنگار میهن صنعت مبنی بر اینکه آیا تسلاموتور نماینده رسمی بی ام و آلمان است بیان داشت : تسلا موتور نماینده رسمی بی ام و بوده و شرکت مادر نیز این موضوع را تایید خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت تسلاموتور بیان داشت : طبق هماهنگی های انجام شده با شهرداری نصب سه هزار پلاگ جهت شارژ و تامین زیرساخت های خودروهای برقی برنامه ریزی شده است.

وی در خصوص شرایط برجام و احتمال لغو برجام توسط ترامپ و ادامه همکاری تسلاموتور و بی ام و بیان داشت: قرارداد ما پنج ساله است اما با این حال اگر اتفاقی برای برجام رخ دهد شرکت تسلا از هدف اصلی خود دور نخواهد شد و ما خدمات خودرا به شکلی ارائه خواهیم داد که بی ام و سواران با خیال آسوده از خودروهای خود استفاده کنند.

دکتر وطن دوست با اشاره به موضوع شو روم های شرکت تسلاموتور در تهران بیان داشت: در حال حاضر شو روم اول ما در خیابان پاسداران، نبش بهستان یکم دایر است اما به زودی شو روم مرکزی ما با رعایت کامل استانداردهای بی ام و در ایران افتتاح خواهد شد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=150613
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه