میهن صنعت :

بی ام و سری 5 مدل 2016 شکار عکاسان شد

میهن صنعت : عکاسان مخفی تصاویری از یک نمونه آزمون نسل بعدی بی ام و سری 5 را در نزدیکی مرکز تحقیق و توسعه این برند در مونیخ آلمان منتشر کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت» و به نقل از خبرخودرو، سری 5 کاملا جدید تا اواسط سال 2016 وارد جاده ها نخواهد شد. انتظار می رود این خودروی تازه وارد طراحی بنیادی تری نسبت به مدل کنونی اش و ظاهری اسپرت تر مانند سری 4 داشته باشد.

سبک بی ام و وارد یک چرخه می شود چرا که طراحی سری 5 قبلی کاملا بحث برانگیز بود اما نسل کنونی آن ظاهری محافظه کارانه دارد. به نظر می رسد ظاهر این خودروی جدید الهام گرفته از کانسپت گرن لوسو است.

تغییرات این خودرو روی گزینه های موتور آن نیز تاثیر خواهد گذاشت. یکی از موتورهای جدید 1.5 لیتری سه سیلندر بی ام و در این خودرو به کار خواهد رفت. این خودرو سه نسخه هیبریدی متفاوت شامل یک مدل شارژی نیز خواهد داشت.

سری 5 بعدی استانداردهای ایمنی جدیدی نیز خواهد داشت. جدیدترین دوربین استریوی 3بعدی برای دیدن و جلوگیری از تصادف در این خودرو به کار خواهد رفت. اگر قانون گذاران اجازه دهند، این سیستم حتی قادر خواهد بود در هنگام بروز مشکل در سرعت پایین خودرو را منحرف کند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=30098
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه