میهن صنعت:

تأیید مرگ ۱۲سرنشین یک پژو ۴۰۵ در تصادف ورودی شهر نایین

میهن صنعت: مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان با تأیید مرگ ۱۵ نفر در تصادف چند دستگاه خودرو در وروردی شهرستان نایین اظهار داشت: در ساعات اولیه پنجشنبه ۲۱ آذر با تصادف ۴ دستگاه خودروی مینی بوس، زانتیا، پژو و پراید و آتش سوزی خودروها، ۱۵ نفر با سوختگی بالا کش

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، دکتر سلیمان پور با اشاره به اینکه خودروی پژو حامل 13 مسافر افغانی بوده است گفت: راننده و 11 سرنشین این خودرو به علت سوختگی فوت شده اند و به جز 11 مسافر، هویت راننده نیز تاکنون مشخص نشده است.

وی افزود: در این تصادف و سوختگی، راننده و کمک راننده مینی بوس نیز جان خود را از دست داده اند و تاکنون شناسایی نشده اند، راننده خودروی پراید هم در این تصادف جان باخته و به علت سوختگی های کمتر، تنها متوفای شناسایی شده این حادثه است.

به گفته دکتر سلیمان پور، راننده خودروی زانتیا با سوختگی شدید به همراه 2 تبعه افغانی خودروی پژو و 12 مسافر مینی بوس به بیمارستان های نایین و اصفهان منتقل شده است.

به نقل از همشهری مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان در خصوص شناسایی اجساد سوخته این حادثه گفت: برای شناسایی اجساد نسبت به برداشت نمونه خون و DNA از اجساد قربانیان و انتقال آنها به پزشکی قانونی استان اصفهان اقدام شده است.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=34734
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه