با همکاری مرکز پژوهشها و تشکلهای بنیاد شهید صورت گرفت؛

تامین تاکسی ها ناوگان حمل و نقل ایثار توسط سایپا

میهن صنعت: رئیس مرکز توسعه اقتصادی ایثارگران از ورود 5 هزار دستگاه خودرو تیبا و s300 به ناوگان حمل و نقل عمومی ایثار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت» به نقل از سایپانیوز غلامعلی عرب خدائی رئیس مرکز توسعه اقتصادی ایثارگران اعلام کرد: شبکه حمل و نقل درون شهری تحت عنوان موسسه حمل و نقل ایثار ملی با حمایت مرکز پژوهش ها و تشکل های بنیاد شهید و امور ایثارگران صندوق مهر امام رضا (ع) و سایپا ایجاد شده است.
وی در تشریح این طرح اظهار داشت: موسسه تاکسی سرویس ایثار ملی با 5 هزار دستگاه خودرو و با توجه به نیاز موجود در شهرهای مختلف و مناطق آزاد بوجود خواهد آمد تا از این طریق بتوان پاسخگوی نیاز بالای موجود در این حوزه باشیم و در این رابطه در منطقه آزاد ارس در حال پذیرش تقاضا هستیم.
عرب خدائی ادامه داد: متقاضیان خودروی تیبا و انواع پراید ضمن تعهد اشتغال می توانند از تسهیلات 4 درصدی صندوق مهر حضرت امام رضا (ع) بهره مند شوند  و متقاضیان خودروهای s300 نیز ضمن عضویت در واحدهای تاکسیرانی مناطق آزاد کشور و انجام تعهد اشتغال امکان حضور در این طرح را خواهند داشت.
 وی افزود: در این طرح از خودروهای پراید و تیبا برای حمل و نقل درون و برون شهری و از خودرو s300 در ناوگان تاکسیرانی مناطق آزاد استفاده خواهد شد و خانواده های ایثارگر و شاهد می توانند جهت اشتغال و استفاده از تسهیلات این طرح با مراجعه به پایگاه اینترنتی Mte-isargaran.ir نسبت به ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر اقدام کنند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=44361
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه