«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

تانک جدید در راه است

پس از اینکه رضوانی در سال 2017 تانک را عرضه کرد، این شرکت آمریکایی که در کالیفرنیا مستقر شده است تیزر جدیدی منتشر کرده که نسان می‌دهد محصول جدید آنها در سال 2020 رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، پس از اینکه رضوانی در سال 2017 تانک را عرضه کرد، این شرکت آمریکایی که در کالیفرنیا مستقر شده است تیزر جدیدی منتشر کرده که نسان می‌دهد محصول جدید آنها در سال 2020 رونمایی می‌شود. نسل قبلی این خودرو برروی شاسی و پلتفرم JK جیپ رنگلر ساخته شد و حالا تانک جدید قرار است بر روی پلتفرم و شاسی نسل جدید رنگلر با کد JL ساخته شود. فریس رضوانی مدیر عامل این شرکت در خصوص محصول جدید خود گفت: طراحی خودرو به روز شده و استایلی عضلانی و ضخمت‌تری نسبت به قبل پیدا کرده است و مناسب با این استایل قابلیت آفرود بسیار خوبی خواهد داشت.

این خودرو مانند نسل قبلش نگاه‌ها را به خود جلب می‌کند. با استناد به عکس‌های منتشر شده ابعاد کلی این خودرو کاملا مشابه نمونه قبلی است. متاسفانه عکس‌ها، نمای رو به رو و پایین خودرو را نشان نمی‌دهد اما اینطور که پیدا است شیب سقف در انتهای خودرو بیشتر از گذشته شده و جلو پنجره خودرو نیز نسبت به قبل عناصر بیشتری را در خود جای داده است. از نکات جدید این خودرو می‌توان به دو ورودی هوا که بالای گلگیر‌ها قرار دارند اشاره کرد. با این عکس‌ها اطلاعات کمی نیز در اختیار ما قرار گرفته است که می‌توان به سیستم تعلیق Fox Racing اشاره داشت. خریداران با انتخاب پکیج X پیشرانه 8 سیلندر 6.2 لیتری سوپر شارژر چلنجر SRT دیمن دریافت خواهند کرد که توان تولید 707 اسب بخار قدرت را داراست اما رضوانی این عدد را به 1000 اسب بخار رسانده و آن را بر روی محصول خود استفاده می‌کند.

علاوه بر نسخه‌های معمولی رضوانی نسخه ارتشی این خودرو را با امکاناتی مانند محافظت در برابر پالس‌های الکترومغناطیسی عرضه خواهد کرد. بر اساس اعلام این شرکت این خودرو قادر است در برابر پالس‌های نوع E1 که در اثر انفجار بمب هسته‌ای رخ می‌دهد مقاومت کند. این خودرو همچنین در برابر پالس‌های نوع E2 که مربوط به رعد و برق می‌شود نیز مقاوم خواهد بود. نوع سوم نیز که تشعشع زیاد خورشیدی منبع آن است نیز بر روی بدنه این خودرو کارساز نخواهد بود. این خودرو در تابستان رونمایی و در زمستان به فروش می‌رسد هم اکنون رضوانی این خودرو را با قیمت 2.500 دلار پیش‌پرداخت رزرو و پیش فروش می‌کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=178642
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه