میهن صنعت :

تب تقویت مدل های آئودی، همچنان ادامه دارد!

میهن صنعت : تقریباً ماهی نمی گذرد که طی آن،‌ خبر تقویت مدل های مختلف آئودی توسط تیونرهای مختلف منتشر نشود! این بار نیز نوبت به تیونینگ رسمی فولکس واگن یعنی abt رسیده تا دست به بهسازی همه جانبه مدل s3‌ بزند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مدل s3 در نسخه استاندارد، ماشین چندان سریع السیری نبوده و لذا متخصصین abt کار را با تقویت پیشرانه 2 لیتری 4 سیلندر خطی توربوشارژ آن آغاز کرده و قدرتش را از 300 به 370 اسب بخار رسانده و میزان گشتاور را نیز از 30 به 460 نیوتن متر ارتقا داده اند. با این تفاسیر، امکان ثبت شتاب اولیه توسط s3 در 4.5 ثانیه فراهم آمده و می تواند به حداکثر سرعت 265 کیلومتر بر ساعت دست یابد که نسبت به نمونه استاندارد، به ترتیب 4 دهم ثانیه کاهش و 15 کیلومتر بر ساعت افزایش نشان می دهد.

زیر این آئودی، رینگ های 20 اینچی dr از جنس آلیاژ آلومینیم قرار گرفته که دور آنها تایرهایی به اندازه 235 میلی متر با فاق 30 میلی متری تعبیه شده اند. همچنین، برای داخل کابین نیز نورپردازی جدید، کف پایی های جدید و ورودی های هوای سیستم تهویه جدید در نظر گرفته شده است.
به نقل از مجله ماشین، شایان توجه است،‌ کمپانی abt امکان سفارش رینگ های 18 و 19 اینچی را نیز میسّر کرده که به ترتیب با تایرهای به اندازه 225 میلی متر با فاق 40 یا 35 میلی متری ارائه می شوند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=49684
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه