میهن صنعت :

تجربه و تخصص مهندس یکه زارع موجب بروز ایده های نو در صنعت خودرو خواهد شد

میهن صنعت : انتخاب مدیرانی که با دیدگاهها و نگاه دولت جدید همسویی دارند از اقدامات خوبی است و می تواند در رفع مشکلات صنعت خودرو در قالب برنامه های دقیق و مناسب موثر واقع شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تغییرات مدیریتی در صنعت خودرو را ناشی از رویکرد و نگاه جدید حاکم بر دستگاههای اجرایی کشور دانست و گفت : انتخاب مدیرانی که با دیدگاهها و نگاه دولت جدید همسویی دارند از اقدامات خوبی است و می تواند در رفع مشکلات صنعت خودرو در قالب برنامه های دقیق و مناسب موثر واقع شود.

رمضانعلی سبحانی فر، افزود : در صورتی که دیدگاه مدیران در مجموعه های مختلف همسو با دیدگاه و نگاه دولت نباشد قطعا جامعه متضرر خواهد شد.

وی در ادامه  به انتخاب مدیرعامل جدید ایران خودرو از بدنه صنعت خودرو کشور پرداخت و گفت :  مهندس یکه زارع  مدیری توانمند ، با  تجربه و با سوابق مختلف و درخشان مدیریتی در صنعت خودرو است که قطعا حضورش در روند توسعه و فعالیت ایران خودرو بسیار مثمر ثمر خواهد بود.

وي افزود:  مسلما تجربه و تخصص مهندس  يكه زارع مي تواند، موجب بروز و ارائه ايده هاي نو و موثر در صنعت خودروي كشور شود.

وی با اشاره به اینکه مهندس یکه زارع فردی از بدنه صنعت خودروي وآشنا به جزییات این صنعت است ،عنوان کرد: امید است مدیرعامل جدید ایران خودرو که سطوح مختلف مدیریتی را در صنعت خودرو تجربه کرده و سالها مدیریت ارشد شرکتهای خودروسازی را برعهده داشته است با بکارگیری روشهای جدید در صنعت خودرو و مدیریت منابع مالی نقاط ضعف موجود در صنعت خودرو را به قوت تبدیل نماید.

نماینده سبزوار  در ادامه گفتگو با خبرخودرو در مجلس شورای اسلامی در ادامه با تاکید بر همراهی و حمایت مجلس و کمیسیون صنایع از مدیران جدید در صنعت خودرو گفت : قطعا مجلس در راستای تغییرات مدیریتی در کلیه بخش ها با دولت و دستگاههای اجرایی همسو بوده و کمک خواهد کرد مگر آنکه در مواردی مصالح جامعه دیده نشده و در مسیری حرکت شود که نظر جامعه و منافع ملی در آن لحاظ نشده باشد.

سبحانی فر همچنین به ضرورت کمک دولت از صنعت خودرو پرداخت و گفت : مسلما دولت در این شرایط می تواند در بخش هایی مانند تسریع در روند واردات مواد اولیه و کوتاه نمودن فرایند ها نقش موثری در رفع مشکلات خودروسازان داشته باشد، همچنین به منظور رفع مشکلات مالی شرکتها و ارائه تسهیلات بانکی باید کمک و  همکاری خوبی را با شرکتهای خودروساز صورت گیرد تا موانع و مشکلات کنونی صنعت خودرو برطرف شود.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=26036
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه