میهن صنعت:

تجلیل مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجد سلیمان از نقش بانوان در صنعت نفت

مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان نقش بانوان را در پیشبرد اهداف تولید و اجرای برنامه های مصوب بسیار برجسته و حایز اهمیت دانست و از نقش آفرینی و انجام اقدامات بزرگ توسط آنان تقدیر و تشکر نمود .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت» از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، مهندس قباد ناصری صبح امروز و در نخستین جلسه هم اندیشی با بانوان این شرکت که در سالن اداره آموزش برگزار شد ضمن معرفی خانم کبری منجزی بعنوان مشاور خود در امور بانوان گفت : نقش بانوان در خانواده و صنعت نفت بسیار اثرگذار و ثمر بخش است .

وی افزود : نقش بانوان آنچنان بی بدیل و کارآمد است که به جرأت می توانم بگویم در برخی موارد صعوبت کار آنها از مردان نیز پیشی می گیرد و موفقیت حاصل شده در این مجموعه مدیون حس تعلق خاطر ، همکاری و همبستگی آنها برای تعالی سازمان است.

مهندس ناصری با بیان اینکه تنش در محیط کار بسیار است و همه باید بدنبال شناسایی تنش ها و آسیب های شغلی باشیم گفت : بانوان بدلیل ظرافت طبع و سلیقه ای که دارند می توانند آسیب های سازمان را زودتر شناسایی و راهکارهایی هم ارائه دهند .

وی تصریح کرد : یک هدف یا مجموعه هدف ها  زمانی دارای ارزش است که در زمان پیش بینی شده و لازم به سرمنزل مقصود برسد و ثمر بخش باشد از این روی همه ی ما بعنوان اعضای یک خانواده دارای هدفی مشترک و یکسان هستیم و آن چیزی نیست جز تعالی و پویایی این شرکت .

وی در پایان با تأکید به معتقد بودن به خرد و کار جمعی گفت : مطمئن باشید از کوچکترین پیشنهاد و انتقاد سازنده که در راستای رسیدن به اهداف سازمان مطرح شود استقبال می کنم و از همه شما  انتظار دارم با برگزاری جلسات مدون ماهیانه آسیب ها و مشکلات را بهمراه راهکارهای آن شناسایی و بوسیله مشاور امور بانوان به اینجانب منتقل نمایید .

در ادامه جلسه تعدادی از بانوان نیز مشکلات مربوط به حوزه کار خویش را با مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در میان گذاشتند .

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=98131
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه