میهن صنعت :

تجهيز و توسعه امكانات زيرساختي شهرك ها و نواحي صنعتي استان تهران

میهن صنعت : با جديت به دنبال تجهيز زيرساخت ها و به ويژه توسعه شبكه مخابرات شهرك ها و نواحي صنعتي استان تهران هستيم.


میهن صنعت : مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي استان تهران با اشاره به لزوم تجهيز و توسعه زير ساخت هاي شهرك ها و نواحي صنعتي گفت: با جديت به دنبال تجهيز زيرساخت ها و به ويژه توسعه شبكه مخابرات شهرك ها و نواحي صنعتي استان تهران هستيم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میهن صنعت « شاهين حيدري» افزود: با عنايت به رهنمودهاي مقام معظم رهبري در توسعه و ارتقاء منابع انساني، به جهت صيانت از نيروي كار و همچنين حضور روز افزون نيروي جوان و متقاضي كار، رسيدن به سند چشم انداز توسعه اقتصادي و عمراني و ايجاد امكانات زير بنايي در حوزه صنعت تلاش مضاعفي را طلب مي كند.

وي اظهاركرد: مطمئنا توسعه اقتصادي در شهركهاي صنعتي تابع وجود زيرساختهاي اساسي است كه در اين راستا با توجه به نظر اهداف مهم شركت شهركهاي تهران مبني بر ضرورت بسيج و بهره گيري از تمامي امكانات براي انجام مسئوليت خدمات رساني شركت به واحدهاي توليدي، به معاونت فني و اجرائي تاكيد شده حداكثر پتانسيل موجود خود را به توسعه و تكميل زيرساختها معطوف كند.

مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي تهران تصريح كرد: در همين راستا با توجه به لزوم توسعه و ارتقاء كيفيت ارتباطات مخابراتي مورد نياز صاحبان صنايع براي مبادلات تجاري و انتقال اطلاعات در فضاي مجازي، وارد عمل شديم و مذاكرات متعددي در سطوح كارشناسي براي توسعه و حل مشكلات مخابراتي شهركها و نواحي صنعتي با  شركت مخابرات استان انجام داديم.

حيدري در ادامه گفت: خوشبختانه شركت شهرك هاي صنعتي تهران  با پيگيري سياست تعامل قوي و همه جانبه با ساير نهادها و ادارات ذيربط و همچنين با تكميل مذاكرات در سطوح مديريتي، گام هاي مثبتي در اين خصوص برداشت .

وي افزود: بطوريكه در جلسه مشترك با معاون طرح و توسعه شركت مخابرات استان تهران، با ايجاد ديدگاههاي مثبت براي طرفين جهت حل معضلات مخابراتي شهركهاي صنعتي واقع در محدوده اداره كل مخابرات استان به توافق لازم دست يافتيم.

حيدري در ادامه گفتگو با معدن نیوز خاطرنشان‌كرد: ضمنا با تخصيص بودجه مورد نياز، اجراي اين تفاهم نامه ها تحقق يافته و احداث شبكه مخابراتي همگام با تكنولوژي روز دنيا در شهركهاي صنعتي پرند، فازهاي 3 و 4 عباس آباد و نصير آباد تا پايان سال جاري و همچنين ساير شهركها و نواحي صنعتي نظير شمس آباد، خوارزمي، پيشوا، قرچك، دماوند (2) و دهك تا نيمه اول سال 1392 به انجام  مي رسد.

مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي تهران در خاتمه گفت: از آنجا كه در قبال هجمه دشمنان انقلاب، صيانت از فضاي توليد و تكميل زير ساختهاي شهرك به عنوان زير بناي اقتصادي جامعه بهترين سپر دفاعي خواهد بود، لذا تمامي فعاليت هاي مذكور، اساسي ترين روش پدافند غير عامل ارزيابي مي شود.

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=4516
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه