میهن صنعت:

تجهیزات مجموعه‌ی شهربازی ارم فرسوده و نا ایمن است / شورا پیگیر علت حادثه‌ی شهربازی ارم

میهن صنعت: معصومه‌ آباد گفت: تجهیزات مجموعه شهربازی ارم متاسفانه نا ایمن و فرسوده است و در صورت محرز شدن این مسئله شورا پیگیر متوقف کردن این مجموعه خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، معصومه‌ آباد رییس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای اسلامی شهر تهران در گفتگویی در خصوص پیگیری‌های انجام شده درباره‌ی حادثه‌ی سقوط سه زن در شهربازی ارم گفت: بلافاصله پس از اطلاع از حادثه تلخ سقوط سه دختر تهرانی از ترن هوایی در مجموعه شهربازی ارم این موضوع در دستور کار کمیته‌ِی ایمنی و مدیریت بحران شورای شهر تهران قرار گرفت و پیگیری‌های آن در این کمیته در حال انجام است وبه زودی گزارش آن در کمیسیون سلامت و محیط زیست شورا ارائه خواهد شد.


وی ادامه داد: شهربازی ارم تنها شهربازی پایتخت است که متاسفانه دارای تجهیزات فرسوده‌ای است و مشابه چنین حوادث تلخی دراین مجموعه چندین بار اتفاق افتاده است.


 رییس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: اگر چه مسئولیت شهربازی ارم با شهرداری تهران نیست اما شورای شهر مسئول نظارت بر کلیه‌ی اتفاقاتی است که در شهر تهران رخ می‌دهد و دراین حادثه نیز جان سه تن از هموطنانمان به خطر افتاده و قطعاً شورا باید پیگیر این موضوع باشد.


آباد در ادامه بیان داشت: عدم ایمنی لازم و فرسودگی دستگاه‌های شهربازی ارم سبب بروز حوادث مشابه در این مجموعه شده است و متاسفانه نظارت درستی برآن وجود ندارد.


به نقل از باشگاه خبرنگاران رییس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: مسئولین شهربازی ارم می‌بایست در این زمینه به نمایندگان مردم در شورای شهر تهران پاسخگو باشند ودر صورتی که فرسودگی تجهیزات این مجموعه محرت شود شورا پیگیر توقف فعالیت این مجموعه خواهد شد ودر حال حاضر نیز این موضوع در کمیته‌ی ایمنی و مدیریت بحران شورای شهر در حال بررسی است.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=48008
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه