مدنی:

تحریم ها را برای افزایش تولید خودرو دور خواهیم زد

میهن صنعت : مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا نقش تحریم ها را در کاهش تولید خودرو موثر دانست و گفت: در تلاش هستیم که تحریم ها را دور زده و تولید را به میزان قبل برسانیم.

به گزارش میهن صنعت، سعید مدنی درباره گلایه قطعه سازان از عدم پرداخت بدهی قطعه سازان از سوی خودروسازی ها اظهارداشت: بدهی قطعه سازان به صورت مرتب دارد پرداخت می شود و مشکلی از بابت پرداخت وجود ندارد اما به دلیل کاهش حجم تولید، نقدینگی لازم برای آنها تامین نمی شود.
مدیرعامل گروه خودرو سازی سایپا در پاسخ به این سوال که آیا خودرو ارزان خواهد شد یا خیر ارزان تر از این نمی شود، افزود: خودرو ارزان نخواهد شد چرا که قیمت مواد اولیه آن بالا رفته است.
به گفته وی سایپا ۳محصول جدید تا ۶ ماه آینده رونمایی و در آینده نزدیک به بازار عرضه خواهد کرد.
مدنی در ادامه با بیان اینکه کارگران تاثیرگذارترین عامل در شرایط اقتصاد مقاومتی هستند به خانه ملت گفت: با همراهی کارگران متعهد و فعال در صنعت خودرو، مشکلات فعلی تولید را برطرف خواهیم کرد.
وی اظهار داشت: با وجود موانع ایجاد شده در راه تولید و مشکلات فراوان فعلی، کارگران مجموعه های صنعتی به ویژه کارگران سایپا با تعهد و تخصص بالای خود موجبات برون رفت از شرایط حاضر را فراهم خواهند کرد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا درادامه افزود: شرایط اقتصادی فعلی و مشکلات تولید، نمادی از یک جنگ تمام عیار اقتصادی از سوی دشمنان ایران اسلامی است که کارگران در میدان این نبرد در خط مقدم قرار گرفته اند.


لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=5777
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه