میهن صنعت :

تداوم در تولید محصولات با کیفیت و به روز، پاسخ پارس خودرو به اعتماد مشتریان است

میهن صنعت : تولید خودروهای به روز دنیا در شرکت پارس خودرو حاصل وجود تکنولوژی پیشرفته و نهادینه شدن کیفیت به عنوان فرهنگ در تمامی لایه های سازمانی باکیفیت ترین خودروساز کشور است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میهن صنعت، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: تولید خودروهای به روز دنیا در شرکت پارس خودرو حاصل وجود تکنولوژی پیشرفته و نهادینه شدن کیفیت به عنوان فرهنگ در تمامی لایه های سازمانی باکیفیت ترین خودروساز کشور است.

محسن صرامی فروشانی با بیان این مطلب افزود: اینکه به جهت غرور ملی خودروهایی در داخل با تفکر و غالب ایرانی تولید شوند ضمن اینکه موجب افزایش اشتغالزایی در کشور می شود قطعا از نکات مثبت در روند حرکت صنعت خودرو و رشد و توسعه خودروسازی در ایران است.

وی به دلایل برتری برخی تولیدات داخلی مثل محصولات شرکت پارس خودرو نسبت به سایر خودروهای موجود پرداخت و افزود:  بسیاری از محصولاتی که در شرکت پارس خودرو تولید می شوند مثل مگان و تندر 90 از خودروهای به روز در دنیا محسوب می شوند و قطعا افزایش اعتماد مصرف کنندگان نسبت به محصولات این شرکت به جهت تداوم کیفی سازی و  تولید محصولات به روز و  احترام و پاسخ گویی به اعتماد و  نظرات مشتریان بوده است.

وی  علاوه بر تاثیر کیفیت بر جلب نظر و اعتماد مشتریان نسبت به محصولات پارس خودرو ، اعتماد سازی برون مرزی را در این راستا موثر دانست و گفت : در صورتی شرایط و  روند فعالیت در داخل شرکت پارس خودرو  به نحوی که وجود دارد ادامه یابد قطعا روز به روز استفاده از محصولات این شرکت و اعتماد و همکاری که در بیرون مرزها نسبت به فعالیت شرکت پارس خودرو ایجاد شده، بیشتر خواهد شد.

وی موفقیت یک شرکت خودروساز را در تولید و عرضه محصولات با کیفیت در اعمال سیستم مدیریت صحیح و کارآمد، استفاده از تکنولوژی و فناوری های روز دنیا دانست و گفت: به عنوان نمونه می توان به کسب رتبه برتر تندر 90 پارس خودرو در میان محصولات تولیدی سایر شرکت های خودروساز داخلی اشاره کرد.

وی افزود: همچنین اختلاف سطح تکنولوژی در تولید قطعات، یکی از دلایل  کیفیت و بهره وری بالای خودروهای تولیدی شرکت پارس خودرو است به طوری که این موضوع در رضایتمندی مشتریان محصولات این شرکت تاثیر به سزایی گذاشته است

نماینده خمینی شهر در خانه ملت در ادامه بهره مندی از استانداردهای جهانی در خطوط تولید محصولات پارس خودرو را مزیتی دیگر برای این شرکت عنوان کرد و گفت: حفظ وضعیت قطعات مورد استفاده به لحاظ کیفیت در روند داخلی سازی و مطابقت استانداردهای قطعات و مواد به کار رفته درمحصولات با استانداردهای سخت گیرانه شرکت های طرف قرار داد در برتری و کسب رتبه کیفی محصولات شرکت پارس خودرو از عوامل مهم بوده اند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=13437
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه