میهن صنعت :

ترجیح کلاسیک به سوپرسالن

میهن صنعت : باراباس قصد دارد قید تولید سوپرسالن‌های خود را به منظور تولید خودروهای تکنوکلاسیک (کلاسیک با تکنولوژی مدرن) بزند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،اگر به مرسدس‌های مدرن و بسیار پرقدرت علاقه‌ای ندارید، باراباس با انبوهی از خودروهای قدیمی که به زیبایی تجهیز شده‌اند، انتخاب مناسبی پیش پای شما قرار می‌دهد. شهرت باراباس بیشتر تحت تاثیر مدل‌های تیون شده و با کیفیت مرسدس، اسمارت و می‌باخ آن است، اما هفته پیش در شهر «اِسِن» این شرکت از چیزی بسیار متفاوت رونمایی کرد که همان خودروهای کلاسیک دستکاری شده بود. باراباس در این نمایشگاه هفت مدل از مرسدس را که از 280 SL Padoga کروک گرفته تا لیموزین 600 Pullman در برگرفته بودند، به زیبایی هرچه تمام‌تر به نمایش گذاشت.

اگرچه این بخش از فعالیت‌های باراباس تبلیغات و توجهی به اندازه بازوی تیونینگ این شرکت ندارد، سابقه دستکاری و تجهیز موفق مدل‌های قدیمی در این شرکت به مدت‌ها قبل باز می‌گردد. فرآیند کلی تعویض و به‌روز‌رسانی قطعات خودرو می‌تواند بسته به نوع خودرو تا بیش از 4هزار نفر-ساعت طول کشد و در نقطه مقابل نتیجه به‌دست آمده تا حد امکان مانند یک خودرو کاملا نو به‌نظر می‌آید.

 این فرآیند از برهنه‌سازی کامل خودروی اصلی آغاز می‌شود و کلیه قطعات کنترل شده و نشانه‌گذاری می‌شوند. قطعات معیوب دور انداخته شده و با قطعات نو جایگزین می‌شوند تا از اینکه بهترین قطعات ممکن باقی می‌مانند، اطمینان حاصل شود.

همه رنگ بدنه تراشیده شده، اتاق به مواد ضد زنگ آغشته می‌شود و مجددا همان رنگ اصلی با کیفیتی مثال‌زدنی به بدنه اعمال می‌شود. موتورها نیز تغییری نمی‌کنند، بلکه به طور کامل از بدنه جدا و برای بررسی و تمیزکاری به متخصصان کمپانی تولید‌کننده در کارخانه سپرده می‌شوند. اگرچه در جهت تامین ایمنی، سیستم تعلیق و ترمزها با نمونه‌های مدرن جایگزین می‌شوند.

همین رویه برای داخل خودرو نیز تکرار می‌شود و داخل نیز مانند بیرون کاملا پرداخت می‌شود. در مکان‌های مورد نیاز، چرم‌ها ترمیم یا در صورت نیاز جایگزین می‌شوند و قسمت‌های چوبی نیز تعمیر و بازبینی می‌شوند که البته همه اینها با همان رنگ و طرح اصلی خودرو صورت می‌پذیرد. نتیجه همه اینها شگفت‌آور خواهد شد و محصولات تا دو سال ضمانت می‌شوند./فرصت امروز

جهت آگاهی و دریافت آخرین اخبار صنایع داخلی کشور و همچنین تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران از طریق تلگرام به کانال اختصاصی میهن صنعت (https://telegram.me/mihansanat ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=82736
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه