«میهن صنعت» گزارش می دهد:

تست درایو چری آریزو 6 در آستانه ورود به بازار

روز جمعه شرکت مدیران خودرو سدان تازه وارد خود را برای تست درایو در پیست آزادی در اختیار اصحاب رسانه قرار داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، روز جمعه شرکت مدیران خودرو سدان تازه وارد خود را برای تست درایو در پیست آزادی در اختیار اصحاب رسانه قرار داد.

چری آریزو 6 که حدود دو ماه از رونمایی آن می گذرد به زودی و از روز های آینده برای پیش خرید در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

پیش بینی می شود این خودرو به دلیل کیفیت ساخت مناسب، مورد استقبال گسترده ای قرار گیرد و فروش خوبی را در بازار ایران تجربه کند.

این محصول چشم بادامی ها امروز عملکرد مناسبی را در پیست آزادی از خود به نمایش گذاشت و در تست درگ نیز موفق به پشت سر گذاشتن بسیاری از رقبا شد.

پیشرانه 1.5 لیتری توربو قرار گرفته در زیر کاپوت این سدان چینی در هماهنگی با گیربکس CVT 9 دنده عملکرد مناسبی را از خود نشان می دهد و واکنش پدال گاز این خودرو نیز نسبت به چری آریزو 5 توربو بهبود یافته است.در مجموع شتابگیری این خودرو بهتر از عملکرد پیش بینی شده برای آن بود.

کیفیت ادوات داخلی کابین این خودرو در سطح بالایی قرار می گیرد و استفاده گسترده از چرم در دیزاین داخلی این خودرو حس خوبی را به سرنشینان منتقل می کند.

کابین کم صدای این خودرو حال و هوای رقبای کره ای را در این خودرو تداعی می کند و با هیچ یک از رقبای چینی بازار ایران قابل مقایسه نیست.

فرمان برقی آریزو 6 بسیار نرم عمل کرده و دقت آن نیز نسبت به آریزو 5 بهبود یافته و در سطح مناسبی قرار گرفته است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=167083
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه