میهن صنعت :

تسریع در روند اسقاط خودروهای فرسوده در سال 93

میهن صنعت : دبیر انجمن صنفی مراکز اسقاط و بازیافت کشور گفت : هم اکنون روند ثبت نام جهت اسقاط وانت بارها و خودروهای شخصی فرسوده در مراکز اسقاط ادامه دارد این در حالی است که هم اکنون ثبت نام برای اسقاط تاکسی های فرسوده توسط اتحادیه تاکسیرانی صورت می گیرد و

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، دبیر انجمن صنفی مراکز اسقاط و بازیافت کشور گفت : هم اکنون روند ثبت نام جهت اسقاط وانت بارها و خودروهای شخصی فرسوده در مراکز اسقاط ادامه دارد این در حالی است که هم اکنون ثبت نام برای اسقاط تاکسی های فرسوده توسط اتحادیه تاکسیرانی صورت می گیرد و رانندگان برای ادامه فرایند در سیستم نوبت دهی مراکز اسقاط  قرار دارند.

چلویی در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو، افزود : هم اکنون اسقاط خودروهای شخصی و وانت بارها به صورت نقدی  انجام می شود و تاکسی ها نیز تابع شرایط سازمان تاکسیرانی بوده و از طریق اتحادیه به آنها اعلام می شود.

وی تصریح کرد : کمک هزینه اسقاط خودروها بر اساس ابلاغیه ای که توسط معاونت نوسازی ستاد مدیریت و حمل و نقل و سوخت برای مدل های مختلف خودروها تعیین شده ، خواهد بود .

وی در خصوص مدت زمان لازم جهت اسقاط خودروهای فرسوده گفت : معمولا روند اسقاط خودروهای فرسوده از ثبت نام تا اسقاط کامل طی یک تا دو ماه صورت می گیرد.

دبیر انجمن صنفی مراکز اسقاط و بازیافت کشور در ادامه به روند اسقاط خودروها در سال جاری اشاره کرد و گفت : پیش بینی می شود در سال جاری روند اسقاط خودروهای فرسوده سرعت بیشتری نسبت به سال های قبل  پیدا کند که این به جهت افزایش واردات خودرو ، افزایش مبلغ کمک هزینه اسقاط خودروهای فرسوده و  مشوق هایی که در این زمینه و تثبت قیمت خودرو صورت گرفته و همگی در این جریان موثر خواهد بود.

چلویی همچنین با توجه به افزایش تیراژ تولید در شرکتهای خودروساز گفت : قطعا این مساله ضمن اینکه بر حفظ بازار و تثبیت قیمت ها موثر است ، در تشویق و تمایل افراد جهت مراجعه به مراکز اسقاط نیز تاثیر مناسبی خواهد گذاشت.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=48651
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه