میهن صنعت:

تسهیلات “ودیعه مسکن” افزایش نیافته است / فرمول وام ودیعه “مسکن” ابلاغ شد

میهن صنعت: مدیرعامل شرکت عمران و بهسازی شهری ایران گفت: تسهیلات مقاوم‌ سازی مسکن همان‌ 30 میلیون تومان است و هیچ افزایشی تاکنون نداشته و در تلاش هستیم که سال آینده تسهیلات مقاوم سازی را افزایش دهیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، سعید ایزدی معاون وزیر راه و شهرسازی در گفتگویی با بیان اینکه تسهیلات بافت فرسوده 30 میلیون تومان است گفت: تسهیلات بافت فرسوده در حال حاضر در همان چارچوب‌های قبلی است و هیچ تغییری نکرده است.
 
وی در ادامه افزود: در واقع با توجه به تخصیص 200 هزار واحد مسکن در امسال این تسهیلات توسط بانک‌های عامل به تدریج پرداخت می‌شود.
 
مدیرعامل شرکت عمران و بهسازی شهری ایران در ادامه توضیح داد: فرمول تسهیلات ودیعه مسکن ابلاغ شده ولی در حال حاضر از طریق منابع خودمان این تسهیلات پرداخت می‌شود.
 
ایزدی در ادامه اظهار داشت: تلاش می‌کنیم با توافق بانک‌ها تسهیلات ودیعه مسکن با همان فرمول آمده در بخش‌نامه پرداخت شود.
 
به نقل از باشگاه خبرنگاران معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه در تلاش برای افزایش تسهیلات مقاوم سازی بافت‌های فرسوده در سال آینده هستیم افزود: سعی خواهیم کرد سقف وام ودیعه مسکن را افزایش دهیم ولی در حال حاضر هیچ عددی را اعلام نکرده‌اند.
 
وی خاطرنشان کرد: تاکنون تسهیلات ودیعه مسکن هیچ افزایشی نداشته و اخباری مبنی بر افزایش سقف تسهیلات به 45 یا 50 میلیون تومان را تکذیب می‌کنم.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=40482
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه