حواشی دیدار پرسپولیس - تراکتورسازی؛

تشویق علی کریمی بعد از درگیری با دهنوی/ اعتراض به لک و تشویق دایی

میهن صنعت : در اواسط نیمه دوم دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز بین قاسم دهنوی و علی کریمی درگیری بوجود آمد که پس از این اتفاق کریمی به شدت مورد تشویق هواداران تراکتور قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و تراکتور سازی از هفته نخست سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور که از ساعت 22:15 دقیقه در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد، در پایان با برتری یک بر صفر پرسپولیس همراه شد. حواشی پایانی این بازی به شرح زیر است:

* مرتضی اسدی بعد از اینکه در دقیقه 47 روز هادی نورزی خطایی را انجام داد، بارها به داور گفت که بازیکن پرسپولیس خودش را به زمین زده است اما در نهایت با دریافت کارت قرمز زمین بازی را ترک کرد.

* پس از اینکه علی کریمی در یک صحنه به شدت با قاسم دهنوی درگیر شدند و دهنوی با یک فن کشتی کریمی را به زمین زد، هوادارن تراکتور به شدت علی کریمی را تشویق کردند. این صحنه از دید داور پنهان ماند.

* علی دایی که در نیمه دوم برای گل زدن تیمش بی تابی می‌کرد، پس از هر فرصتی که از دست می‌رفت، به شدت سر بازیکنان خود فریاد می‌زد.

* مجید جلالی در پی مسدومیت‌های پی در پی که برای بازیکنان در زمین پیش می‌آمد، تعدادی از بازیکنان خود را کنار زمین فراخواند و با آنها به گفتگو پرداخت و نکات لازم را به آنان گوشزد کرد.

* حامد لک در نیمه دوم بارها سعی با نگه داشتم توپ، بازی را از جریان می‌انداخت. این حرکات باعث تحریک طرفداران پرسپولیس شد و آنها به شدت به این مسئله اعتراض کردند.

* سیدمهدی سیدصالحی پس از چندین برخورد که با بازیکنان پرسپولیس پیدا کرد، اعتراضات شدیدی را انجام داد.

* پس از به ثمر رسیدن گل برتری پرسپولیس، طرفداران این تیم در مواردی به عملکرد بازیکنان اعتراض کردند اما پس از وارد شدن توپ سیدصالحی به درون دروازه تراکتورسازی، آنها تا پایان بازی تیم خود را تشویق کردند.

* گل برتری پرسپولیس باعث درگیری بین هواداران پرسپولیس و تراکتورسازی شد. آنها علاوه بر فحاشی علیه همدیگر، به سوی سکوهای تیم رقیب سنگ پرانی می‌کردند.

* در پایان بازی تماشاگران پرسپولیس به شدت علی دایی و نفرات تیم خود را تشویق کردند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=22080
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه