میهن صنعت:

تصاویری از بازسازی ورزشگاه آزادی برای فینال لیگ قهرمانان

ورزشگاه آزادی با سرعت زیادی در حال تعمیر و بازسازی است تا به استاندارد مدنظر کنفدراسیون فوتبال آسیا برای فینال لیگ قهرمانان برسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد که ورزشگاه آزادی ایرادات بسیار زیادی را برای برگزاری فینال داشت. نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا حتی قبل از برگزاری بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان به پرسپولیسی ها اعلام کرده بودند ورزشگاه آزادی در صورت صعود به فینال باید این ورزشگاه را به شرایط استاندارد برگزاری دیدار نهایی برسانند.

برگزاری بازی رفت فینال در ژاپن این فرصت را به پرسپولیس داد تا وقت کافی برای رسیدگی به اوضاع ورزشگاه آزادی را داشته باشد. وزارت ورزش با همکاری فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس کار تجهیز و تعمیر ورزشگاه را با سرعت پیش می برند تا برای دیدار برگشت در تاریخ ۱۹ آبان آماده شود. بازی رفت روز شنبه آینده برگزار می شود.

طبق اعلام وزیر ورزش و جوانان، به ۸۰ درصد از درخواست های کنفدراسیون فوتبال آسیا برای حل مشکلات در ورزشگاه آزادی رسیدگی شده است. مهمترین مشکلات مربوط به افزایش ظرفیت جایگاه ویژه، جایگاه تماشاگران، برطرف کردن مشکل اینترنت و افزایش ظرفیت اتاق نشست خبری است.

این تصویر هم نشان دهنده آخرین وضعیت ورزشگاه آزادی و تلاش برای انجام تعمیرات مدنظر است./مهر

انتهای پیام/

 
لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=165400
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه