میهن صنعت :

تطيلی 4ساعته فرودگاههای استان تهران در روز14 خرداد

میهن صنعت : مدير روابط عمومی سازمان هواپيمايی كشوری از بسته شدن چهار ساعته فرودگاههای استان تهران به مناسبت برگزاری مراسم ارتحال بنيانگذار جمهوری اسلامی ايران حضرت امام خمينی (ره) در روز 14خردادماه خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، رضا جعفرزاده مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی كشوری، گفت: با صدور نوتام (اطلاعیه هوانوردی) از ساعت 7:45 تا 12 روز 14خردادماه فرودگاههای واقع در استان تهران از جمله فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره)، فرودگاه مهرآباد، پیام، آزادی، مهر شهر كرج، آبیك، مجموعه آسمان ری و مجموعه سپهر بسته اعلام می شود.

جعفرزاده با بیان اینكه براساس نوتام(اطلاعیه هوانوردی) بسته شدن این فرودگاهها به تمامی شركت های هواپیمایی داخلی و خارجی اعلام شده است از ایرلاین ها خواست مكررا تغییر برنامه روز 14 خرداد را اطلاع رسانی و مسافران را نسبت به چگونگی زمان حضورشان در فرودگاه مطلع نمایند.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی كشوری در ادامه یادآورشد: از آنجا كه این بسته شدن فرودگاه ها در نشریه اطلاعات هوانوردی(AIP) گنجانده شده است، شركت های هواپیمایی موظف هستند با توجه به لحاظ كردن این موضوع نسبت به تنظیم برنامه پروای خود اقدام كنند، برهمین اساس با برگزاری جلسات متعدد برنامه پرواز هواپیماها در خارج از ساعات یادشده تنظیم شده و تلاش می شود خللی در برنامه پروازی شركت های هواپیمایی ایجاد نشود./باشگاه خبرنگاران/

جهت آگاهی و دریافت آخرین اخبار صنایع داخلی کشور و همچنین تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران از طریق تلگرام به کانال اختصاصی میهن صنعت (https://telegram.me/mihansanat ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.


لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=85355
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه