«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

تغییر ناچیز قیمت نفت در روز سه شنبه

بهای نفت در روز سه شنبه به دنبال افزایش امیدواری سرمایه گذاران به بهبود تقاضای نفت علیرغم نگرانی هایی در خصوص شمار مبتلایان به کرونا تغییر چندانی نکرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، بهای نفت در روز سه شنبه به دنبال افزایش امیدواری سرمایه گذاران به بهبود تقاضای نفت علیرغم نگرانی هایی در خصوص شمار مبتلایان به کرونا تغییر چندانی نکرد.اگرچه انتشار اخبار مثبتی از روند موفقیت آمیز ساخت واکسن نیز بی تاثیر نبوده است.

شاخص نفت برنت با افزایش 15 سنت به ازای هر بشکه نفت 43 دلار 43 سنت معامله شد و نفت وست تگزاس اینترمیدیت 2 سنت رشد داشته و به 40 دلار 83 سنت در هر بشکه رسید.

برخی از سینماهای چین در روز گذشته بازگشایی شد و امیدواری ها برای احیای اقتصاد و  بهبود تقاضای دومین اقتصاد برتر جهان افزایش یافته است اگرچه برخی از کشورها مانند هند و آمریکا رکود بیشترین شمار مبتلایان به کرونا را ثبت کرده اند و یا کشورهای اسپانیا و استرالیا درگیر شیوع دوباره و موج جدید این بیماری هستند.

براساس گزارش منتشر شده، بیش از 14.6 میلیون نفر تاکنون به این بیماری مبتلا شده اند و حدود 606.979 نفر جان خود را از دست داده اند.

با توجه به آخرین اخبار منتشر شده از ساخت واکسن کووید-19 در روز دوشنبه، اطمینان از ساخت واکسن کرونا حاصل شده اما مطمئنا تا رسیدن آن به دست میلیاردها نفر زمان لازم است.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=198296
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه