میهن صنعت :

تفاهمنامه بهره‌گیری از ظرفیت ۶۹ سامانه هواشناسی جاده ای امضا شد

میهن صنعت : با حضور روسای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده و هواشناسی تفاهمنامه بهره گیری از ظرفیت ۶۹ سامانه هواشناسی جاده ای امضا شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، بر اساس تفاهمنامه مذکور سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای متعهد به خرید و راه اندازی یک دستگاه رادار داپلر باند C دو قطبی، خرید قطعات یدکی برای نگهداری و پشتیبلنی از سامانه های موجود ایستگاه های خودکار هواشناسی، تحویل امانی همه دستگاه های و تجهیزات موضوع این تفاهمنامه  و انعقاد قرارداد با پژوهشگاه سازمان هواشناسی کشور جهت انجام مطالعات نقشه برداری مکان یابی و اجرای مدل تخمین وضعیت جاده های برای محورهای تهران-آمل، بومهن-ساری، تهران-کرج-چالوس و…است.

همچنین سازمان هواشناسی نیز متعهد به نگهداری و پشتیبانی از 69 ایستگاه خودکار هواشناسی جاده ای، تحویل گیری سامانه های موجود متعلق به سازمان راهداری، ارسال اطلاعات جوی از ایستگاه ها به صورت خودکار و برخط به سازمان راهداری است./تسنیم/

جهت آگاهی و دریافت آخرین اخبار صنایع داخلی کشور و همچنین تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران از طریق تلگرام به کانال اختصاصی میهن صنعت (https://telegram.me/mihansanat ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=82956
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه