در شركت گاز خراسان رضوي محقق شد؛

تكريم ارباب رجوع با پاسخگويي به 16000 تماس

رييس روابط عمومي شركت گاز خراسان رضوي گفت: طي 9 ماهه نخست سال 95، بيش از 16هزار تماس مشتركان در مركز ارتباطات مردمي اين شركت ثبت و پيگيري شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت» از روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان رضوی، محمد ايماني‌فر هدف از تاسيس اين مرکز را تکریم ارباب رجوع در راستاي لزوم پاسخگویی دستگاه‌های خدماتی به مردم عنوان كرد و گفت: از ابتداي سال جاري تاكنون بيش از 16هزار تماس با سامانه تلفني «37074» برقرار شده است.

وي تصریح کرد: رفع نیاز و پاسخگویی به سوالات مشترکان گاز طبیعی استان یکی از اولویت‌هایی است که تمامی مسئولان و مديران گاز خراسان رضوي بر آن تاكيد ويژه‌اي داشته و بر این باوريم كه پل‌ارتباطی مردم و مسئولین بایستی روشن و شفاف باشد.

ايماني‌فر، مرکز پاسخگویی شرکت گاز خراسان رضوی را مرجعی برای راهنمایی و برآورد نیاز‌ مشترکان گاز‌‎ دانست و گفت: از زمان آغاز به کار این مرکز تاکنون بالغ بر 28 هزار تماس طي مدت زمان 17 ماه در اين سامانه مورد بررسي قرار گرفته است.

رييس روابط عمومي گاز خراسان رضوی ادامه داد: به جهت ارتقاء سطح رضایتمندی مشتریان، صفحه‌اي با عنوان طرح تكريم با زيرپرتال هايي همچون "طرح تكريم مراجعان"، "ثبت شكايت"، "پاسخگويي به شكايت" و "نظرسنجي" نيز در پرتال سازماني اين شركت گنجانده شده كه در كوتاهترين زمان ممكن پاسخگوي غيرحضوري‌ مشتركان خواهد بود.

ايماني فر در پايان سامانه تلفني 37074 را مرجعي مطمئن براي راهنمايي مردم در حوزه گاز‌طبيعي دانست و افزود: تسريع و پيگيري تا حل كامل موضوعات اعلامي از سوي مشتركان، در دستور كار كارشناسان روابط عمومي اين شركت قرار دارد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=102590
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه