میهن صنعت:

تلاش براي ارائه خدمات آب، برق و تلفن به واحدهاي “مسكن مهر”

میهن صنعت: مدير كل راه و شهرسازي سيستان و بلوچستان گفت: با تلاش هاي صورت گرفته به زودي مشكلات زير بنايي مسكن مهر استان مرتفع خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت» ابوالفضل باقرنيا اظهار داشت: در جلسه با معاون عمراني استاندار و ارگانهاي ذيربط تصميمات خوبي براي توسعه و رفع مشكلات شهروندان ساكن مجتمع هاي مسكن مهر استان گرفته شد.

وي در ادامه افزود: انجام 6 هزار انشعاب آب در سايت هاي مسكن مهر زاهدان و 3 هزار و 840 انشعاب ديگر در ساير شهرستانها توسط شركت آب و فاضلاب استان به زودي انجام خواهد شد.

باقرنيا اظهار داشت: همچنين برآورد دقيق و تدوين برنامه تكميل خدمات زيربنايي (آب و فاضلاب و برق) تا سقف 14 هزار و 530 واحد به تفكيك هر شهر با حضور دستگاههاي مربوطه توسط دفتر فني استانداري صورت مي گيرد.

وي خاطر نشان ساخت: 100 متر مربع زمين در سايت مسكن مهر بلوار پرستار و دو قطعه ديگر در سايت مهر شهر زاهدان براي توسعه شبكه مخابرات تأمين و به قيمت كارشناسي به شركت مخابرات تحويل شود.

به نقل از باشگاه خبرنگاران مدير كل راه و شهرسازي استان سيستان و بلوچستان با اشاره به تعهد شركت مخابرات نسبت به تأمين تلفن ثابت در سايت هاي مسكن مهر تا پايان سال اظهار داشت: مكاتبات قانوني در رابطه با اراضي تجاري اتحايه در مهر شهر زاهدان انجام شده و به دفتر فني استانداري براي تسريع در اقدام لازم منعكس خواهد شد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=40019
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه