وزیر دفاع:

تمام موشک‌های جمهوری اسلامی ایران دقیق است

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: امروز تمام موشک‌های جمهوری اسلامی ایران دقیق بوده و از قدرت انفجاری لازم برای حفظ بازدارندگی دفاعی کشور کاملا برخوردار هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، امیر سرتیپ امیر حاتمی  در  زنجان  با تاکید بر آمادگی کامل دفاعی کشور اظهار داشت: به لطف خداوند متعال امروز جمهوری اسلامی ایران یکی از قدرت‌های مطرح موشکی دنیاست.

وی با قدردانی از تلاش متخصصان صنعت دفاعی در نورآوری‌های جدید دفاعی افزود: در صنعت دفاعی و موشکی کشور هر آنچه که مورد نیاز است خودمان طراحی و تولید می‌کنیم و نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران از آن استفاده می‌کنند.وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با بیان اینکه امروز در بهترین وضعیت توان دفاعی و موشکی قرار داریم، تصریح کرد:‌ امروز تمام موشک‌های جمهوری اسلامی ایران دقیق و از مانورپذیری بالا و قدرت انفجاری ‌لازم برای حفظ بازدارندگی دفاعی کشور ‌برخوردار‌ند.

وی در پاسخ به این سئوال که برای گرفتن انتقام از عاملان ترور دانشمند هسته‌ای و دفاعی کشورمان شهید فخری‌زاده چه اقدامی خواهید کرد، ادامه داد‌: آنچه مسلم است عاملان و آمران این جنایت حتما مجازات خواهند شد.

امیر سرتیپ حاتمی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک کشور بزرگ و دارای مدیریت تفکر راهبردی، در زمان ‌و مکان لازم این مجازات را انجام خواهد داد و این اتفاق بدون تردید رخ خواهد داد./تسنیم

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=207632
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه