نماینده مجلس:

تمدید نشدن قرارداد توسط رنو تولید تندر90 را متوقف نمی‌ کند

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موضوع تمدید نشدن قرارداد توسط شرکت رنو درباره تولید تندر 90 قابل حل است، گفت: بخش عظیمی از این خودرو داخلی شده و تولید این آن نمی تواند متوقف شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، در زمینه عدم تمدید قرارداد تولید L90 بین پارس خودرو و رنو فرانسه افزود: گیربکس تندر 90 را از شرکت STL ترکیه خریداری کرده ‌ایم و در شرکت چرخشگر، تولیدکننده گیربکس، در تبریز تولید می ‌شود، 2 سال گذشته این قرارداد با حضور نماینده رنوپارس، بنده به‌ عنوان نماینده چرخشگر تبریز و نماینده شرکت STL منعقد شد که آخرین مرحله از احداث خط‌ تولید گیربکس نیز به پایان رسید.
او با اشاره به اینکه رنوپارس یک شرکت مشارکتی بین ایران‌ خودرو، سایپا و رنو است، ادامه داد: اگر تعویقی در تمدید قرارداد اتفاق افتاده در ارتباط با فعالیت علنی بوده و تولید تندر 90 متوقف نشده است.
وی در زمینه عدم تمدید قرارداد تولید تندر نود توسط رنو فرانسه ، اظهار کرد: رابطه بین سه خودروساز به قدری بالا است که هیچ مشکلی در زمینه تولید L90 وجود ندارد و این عدم تمدید قرارداد به برجام ارتباط موضوعی ندارد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در دور هفتم مجلس شورای اسلامی این قرارداد بازبینی شده ازسوی کمیسیون صنایع و معادن و تغییر کرد، افزود: خودرو L90 ده سال است که در داخل کشور تولید می‌ شود و داخلی سازی شده است.
به تازگی اخباری در باره تمدید نشدن قرارداد تولید تندر 90 ازسوی شرکت فرانسوی رنو در رسانه ها منتشر شده است.

منبع:ایرنا

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=128479
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه