تندر 90 پارس خودرو متمایز در کیفیت

تندر 90 شرکت پارس خودرو از ابتدای سال تاکنون در مجموع ارزیابی های شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با کسب امتیاز بسیار خوب جایگاه برتر جدولی کیفی ترین خودروهای کشور را بدست آورد.


به گزارش ميهن صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت پارس خودرو، تندر 90  این شرکت در خطوط رباتیک و مجهز به تکنولوژی روز دنیا تولید شده و همین ویژگی در کنار بهره مندی از دانش و تخصص مهندسان داخلی و همکاری با شرکت های خودروساز برتر دنیا، شرکت پارس خودرو را به عنوان نماد کیفیت در خودروسازی کشور معرفی کرده است.

بنابراین گزارش، پارس خودرو در اکثر ارزیابی های شرکت بازرسی کیفیت واستاندارد ایران در فنربندی، تعلیق و فرمان، نفوذ آب، موتور و انتقال قدرت، ترمز و صداهای غیرعادی بدون عیب شناخته شده و توانسته در مجموع این ارزیابی ها در جایگاه بسیار خوب قرار گیرد.

شرکت پارس خودرو همواره به عنوان باکیفیت ترین خودروساز کشور با تولید خودروهای لوکس توانسته رتبه برتر کیفی صنعت خودروی کشور را به خود اختصاص دهد و نگاه متفاوت مدیران و کارکنان این شرکت به کیفیت و بهبود مستمر محصولات تولیدی این شرکت، پارس خودرو را در جایگاه متمایزی از بازار خودروی کشور قرار داده و بالاترین میزان رضایتمندی مشتریان را برای آن به همراه داشته است.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=6908
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه