سال 1391

«تندیس بلورین» جایزه تعالی سازمانی به پارس خودرو رسید

میهن صنعت : شرکت پارس خودرو به عنوان تنها خودروساز حاضر در فرآیند جایزه تعالی سازمانی سال 1391، موفق به اخذ تندیس بلورین شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میهن صنعت، شرکت پارس خودرو به عنوان تنها خودروساز حاضر در فرآیند جایزه تعالی سازمانی سال 1391، موفق به اخذ تندیس بلورین شد.

نیما زاهدی – مدیر تعالی سازمانی شرکت پارس خودرو ضمن بیان این مطلب افزود: این شرکت با ثبت دستاوردهای خود در اظهار نامه تعالی سازمانی سال 1391 و با هدف ارزیابی اثربخشی این فعالیت ها، پس از سه سال مجددا به عنوان داوطلب سطح تندیس در فرآیند جایزه تعالی سازمانی حضور یافت.

وی تاکید کرد: پس از بررسی اظهارنامه توسط گروه شش نفره ارزیابان و انجام مرحله بازدید از محل طی روزهای 9 الی 12 دیماه، این کمیته علمی با توجه به نتایج حاصل از ارزیابی انفرادی، تیمی و به استناد شواهد و مستنداتی که به ارزیابان ارایه شده بود، این شرکت را حائز شرایط دریافت «تندیس بلورین» اعلام کرد.

مهندس زاهدی با اشاره به این نکته که در سال های اخیر با انجام منظم خود ارزیابی و شناسایی نقاط قوت و زمینه های قابل بهبود و یکپارچه سازی آن با فرآیند مدیریت استراتژیک و همچنین تعریف، اولویت بندی و اجرای نظام مند اقدامات و برنامه های بهبود، تلاش مضاعفی برای بهبود فرآیند ها و عملکردهای حوزه های مختلف و در نهایت ارتقای سطح تعالی سازمان انجام شده است، گفت: شرکت پارس خودرو از سال 1384 برای ارزیابی سامانه جامع مدیریتی خود و حرکت در مسیر تعالی از مدل EFQM استفاده می کند که در سال های 1387 و 1388 با حضور در فرآیند جایزه تعالی سازمانی به ترتیب توانسته بود تقدیرنامه سه ستاره و تقدیرنامه چهار ستاره را دریافت کند.

وی تصریح کرد: این تندیس طی مراسمی در دهمین همایش تعالی سازمانی و در حضور رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع، معاونان وزارت صنعت، معدن و تجارت، اتاق بازرگانی صنایع و معادن ایران، جمعی از نمایندگان مجلس و مدیران صنایع و مدیران شرکت های برتر توسط مدیریت ارشد پارس خودرو دریافت شد.

مهندس زاهدی در پایان این موفقیت بزرگ و ارزشمند که حاصل حمایت های مدیریت ارشد و تلاش مستمر کارکنان ساعی شرکت پارس خودرو است را برگ زرین دیگری در تاریخ پر افتخار این شرکت دانست.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=12842
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه