«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

تنها دو روز به معرفی هایپرکار فراری مانده

طی دو ماه گذشته طرفداران فراری همواره اخبار مربوط به هایپرکار جدید این شرکت را دنبال می‌کردند.حالا تنها دو روز مانده به این رویداد مهم فراری عکسی نامفهوم از این خودرو منتشر کرده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، طی دو ماه گذشته طرفداران فراری همواره اخبار مربوط به هایپرکار جدید این شرکت را دنبال می‌کردند.حالا تنها دو روز مانده به این رویداد مهم فراری عکسی نامفهوم از این خودرو منتشر کرده است.این خودرو که با کد F713 شناخته می‌شود بارها در حال تست و بررسی با روکش استتار دیده شده اما به علت زیاد بودن این پوشش چیزی دستگیر خبرنگاران و حاضرین نشده است. در این عکس نمای عقب خودرو مشخص است که نشان می‌دهد این خودرو از 4 چراغ گرد شبیه به کوروت C4 و یک اسپویلر یک تکه سود می‌برد.

انتهای خودرو بی شباهت به فراری J50 نیست اما هنوز چیری به صورت کامل مشخص نیست.یک چراغ ترمز سوم زیر اسپویلر و دو خروجی اگزوز بزرگ که قطعا صدای شگفت انگیزی خواهند داشت نیز در تصویر کاملا مشخص است.پیش تر اعلام شده بود این خودرو با سایر خودروهای فراری از نظر ظاهر و قوای فنی متفاوت خواهد بود. در خصوص قوای فنی شایعه شده، فراری از یک پیشرانه 8 سیلندر 3.9 لیتری توربو به همراه سه موتور الکتریکی استفاده کرده تا مجموع قدرت آن به 986 اسب بخار برسد.این قدرت به هر چهارچرخ منتقل می‌شود و می‌تواند طی 2 ثانیه این فراری را به تندی 100 کیلومتر بر ساعت برساند.فراری این خودرو را 5 شنبه به صورت رسمی معرفی می‌کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=177443
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه