میهن صنعت :

توجه حداکثری به رونق تولید و اشتغال در بودجه 92

میهن صنعت : معاون بودجه معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری گفت: جهت گیری احکام و اعتبارات بودجه سال 92 به طور ویژه و برجسته به سمت تولید و اشتغال صورت گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میهن صنعت، معاون بودجه معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری گفت: جهت گیری احکام و اعتبارات بودجه سال 92 به طور ویژه و برجسته به سمت تولید و اشتغال صورت گرفته است.

  رحیم ممبینی تصریح کرد: احکامی که در بودجه سال 92 پیش بینی شده بیش از پیش به تولید و اشتغال کشور کمک خواهد کرد، ضمن اینکه از طریق افزایش اعتبارات کمک‌های فنی و اعتباری هم به این مقوله توجه ویژه ای شده است.

وی خاطر نشان کرد: قبل از اینکه احکام بودجه سال 92 در دولت مطرح شود در معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری جلساتی با شرکت‌های بیمه، بانک‌ها و صاحب نظران برگزار شد و راهکارهایی برای رونق تولید و اشتغال مطرح گردید که احکام بودجه با توجه به آن پیش بینی شد.

معاون بودجه معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری افزود: کمک های فنی و اعتباری جزو طرح های عمرانی محسوب می شوند که در لایحه بودجه آمار و ارقامشان بیش از گذشته در نظر گرفته شده است هرچند رویکرد حاکم بر بودجه عمرانی تا حدودی ممکن است انقباضی باشد اما کمکهای فنی و اعتباری به طور خاص پیش بینی شده است.

وی در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی دولت در پایان به اعتبارات صندوق های حمایتی اشاره کرد و گفت: در بودجه سال 92 به صندوق‌های حمایتی که مربوط به تولید و اشتغال است مانند صندوق حمایت از سرمایه گذاران کشاورزی، صندوق حمایت از صنایع اعم از دریایی، کوچک و هوایی توجه ویژه ای شده است.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=11375
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه