میهن صنعت :

توجه ویژه به استانداردسازی تمایز محصولات پارس خودرو را سبب شده است

میهن صنعت : عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت : برتری در تولید، با دقت و نظارت بر تولید ، استفاده از دانش و تکنولوژی روز و توجه به دیدگاه مشتری حاصل می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت : برتری در تولید، با دقت و نظارت بر تولید ، استفاده از دانش و تکنولوژی روز و توجه به دیدگاه مشتری حاصل می شود.

محمد بیاتیان با اشاره به برتری محصولات پارس خودرو در جدول ارزیابی کیفی خودروهای داخلی ، اظهار داشت: بهره مندی از تکنولوژی روز در تولید و مدیریت و نظارت دقیق بر خطوط تولید از طریق ایجاد سیستم خود کنترلی، مهمترین دلیل تمایز محصولات پارس خودرو در میان سایر تولیدات داخلی است.

 

وی همچنین تطبیق استاندارد قطعات و مواد به کار رفته در محصولات تولیدی شرکت پارس خودرو با استانداردهای شرکت های طرف قرارداد را ویژگی دیگر محصولات این شرکت در مقایسه با سایر تولیدات داخلی عنوان کرد و افزود: رعایت استانداردهای لازم در تولید و کاربرد قطعات با کیفیت و مطابق با استاندارد های شرکت های رنو و نیسان، مسلما موجب حفظ برتری کیفی و رضایتمندی مشتریان نسبت به خودروهای تولیدی در شرکت پارس خودرو شده است.

وی تاکید کرد: قطعا استانداردسازی و نظارت بر تولید موجب برتری کیفی خودروهای تولیدی محصولات پارس خودرو شده است.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=16378
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه