میهن صنعت :

توسعه فضای سبز از اولویت سازمانی شرکت پارس خودرو

میهن صنعت : پارس خودرو به منظور پاک نگاه داشتن هوا، جذب حرارت، جلوگیری از ریز گردها، جذب گازهای گلخانه ای و تولید اکسیژن، 22 درصد از فضای این شرکت را به پرورش گیاهان و فضای سبز اختصاص داده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، دکتر عبدالعظیم سلطانی نژاد – مشاور مدیرعامل در سیستم محیط زیست شرکت پارس خودرو با بیان این مطلب افزود: گیاهان و فضای سبز در چرخه آکولوژیک طبیعت نقش حیاتی داشته و برهمین اساس شرکت پارس خودرو به عنوان دوستدار محیط زیست با کاشت درخت، توسعه فضای سبز و حفاظت از محیط زیست در این شرکت توانسته معادل 128 هزار متر مربع فضای سبز ایجاد کند که این متراژ فراتر از دو برابر استاندارد فضای سبز براساس دستورالعمل سازمان حفاظت محیط زیست است.

وی گفت: شرکت پارس خودرو با تولید خودروهای سبز که کمترین میزان آلودگی هوا را دارند همواره در راستای حفاظت از محیط زیست و زمین پاک گام بر داشته و بر همین اساس عملیات متعدد حفاظت از محیط زیست خود را در دو سطح محصولات و فعالیت هایی که منجر به تولید محصول می شود طراحی کرده است.

دکتر سلطانی نژاد تاکید کرد: خودروهای تولیدی این شرکت سازگار با محیط زیست بوده و بیش از 95 درصد از قطعات این محصولات قابلیت بازیافت دارند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=17140
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه