میهن صنعت :

توليد روزانه 2500 دستگاه خودرو در ماه های پایانی سال

میهن صنعت : ميزان توليدات روزانه گروه صنعتي ايران خودرودر بهمن واسفند ماه سال جاري به بيش از2500 دستگاه خواهد رسيد.

به گزارش میهن صنعت، ميزان توليدات روزانه گروه صنعتي ايران خودرو در بهمن واسفند ماه سال جاري به بيش از2500 دستگاه خواهد رسيد.  

حسين نجاري قائم مقام توليد ايران خودرو با بيان اينكه در حال حاضر روزانه بيش از 2هزار دستگاه خودرو در اين شركت توليد مي شود، گفت: در دو ماه آخر سال جاري اين ميزان به بيش از 2500 دستگاه در روز افزايش مي يابد.

قائم مقام توليد ايران خودرو به كيفيت بالاي خودرو رانا و پژو 206 ساخت داخل اشاره كرد و افزود: با توجه به خود كفايي صورت گرفته اين خودروها از لحاظ كيفيت در سطح استانداردهاي جهاني مي باشند.

 وي خاطرنشان ساخت: توليد پژو 206 از دي ماه امسال شروع شده و  ميزان توليد اين خودرو تا پايان سال روزانه به  300 دستگاه مي رسد.

قائم مقام توليد ايران خودرو تاکید کرد :  در حال حاضر قطعه سازان ايران توان توليد قطعات با كيفيت و در سطح استانداردهاي اروپايي را دارند.

وي در ادامه به توليد محصولات جديد ايران خودرو از جمله تندر 90 اتومانيك، دنا، وانت تندر، وانت PU1 و همچنين پژو پارس و 405 جديد اشاره كرد و گفت: تنوع توليدات با كيفيت به قصد تامين بازار داخلي و افزايش صادرات به ساير كشورها در دستور كار اين شركت است.

نجاري از افزايش توليد موتورهاي كم مصرف TU5 و EF7 خبر داد و گفت: اين موتورها از لحاظ مصرف سوخت و ميزان آلايندگي در سطح بسيار خوبي قرار دارند.

قائم مقام توليد ايران خودرو تصريح كرد: برنامه توسعه استفاده از ورق خودرو از كارخانه فولاد مباركه و ورق خودرو از ديگر برنامه هاي استراتژيك اين شركت است.

قائم مقام توليد ايران خودرو ادامه داد: ميزان خودكفايي در ورق خودرو نيز در آينده نزديك به بيش از 80 درصد خواهد رسيد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=9417
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه