میهن صنعت :

تولید خودرو تا پایان امسال به 850 هزار دستگاه می رسد

میهن صنعت : معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت با اشاره به ایجاد ثبات در تولید روزانه خودرو در کشور گفت: تولید خودرو تا پایان امسال به 850 هزار دستگاه خواهد رسید.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،  ˈمحسن صالحی نیاˈ روز شنبه در آیین افتتاح طرح توسعه کارخانه ˈپارمیداˈ سمنان سازنده نوارهای لاستیکی خودرو در شهرک صنعتی این شهر افزود: پس از استقرار دولت یازدهم شرایط تولید در صنعت خودروسازی به سمت بهبود پیش رفته و شرایط مطلوبی دارد.

وی با تاکید بر اینکه با هدف های پیش بینی شده فاصله داریم، گفت: هدف اصلی در سال آینده رسیدن به تولید یک میلیون و 100 هزار دستگاه خودرو در کشور است.

وی افزود: با توجه به برنامه ها برای جایگزینی خودروهای فرسوده و کسب بازارهای صادراتی، باید ظرفیت تولید و بهره برداری در واحدهای خودروسازی را افزایش دهیم.

وی با اشاره به ارزش افزوده ، اشتغال و تولید بالای صنعت خودرو رفع مشکلات واحدهای قطعه سازی و تامین نقدینگی برای سرمایه در گردش این واحدها را از برنامه های این وزارتخانه برشمرد.

به گزارش ایرنا معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت سمنان را از استانهای با رشد بالا در صنعت قطعه سازی دانست و گفت: واحدهای قطعه سازی در این استان رشد و توسعه خوبی داشتند و مشکلات این واحدها امروز بررسی و برای رفع آن تلاش می شود.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=41960
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه