میهن صنعت :

تويوتا کمري 2017 معرفی شد

شرکت تويوتا يکي از خودروسازان پيشرو ژاپني در هر سال به بروزرساني سدان محبوب کمري مي‌پردازد و براي سال 2017 نيز آن را بروزرساني کرده تا در سال 2018 مشتريان شاهد عرضه نسل جديد کمري باشند. براي مشاهده ادامه مطلب با وب‌سايت کليک همراه باشيد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مدل 2017 کمري تويوتا يک نسخه‌اي مشابه مدل 2016 بوده که با داشبورد جديد، روکش صندلي جذاب‌تر و ساختار بهبوديافته‌تر همراه شده است. تويوتا براي اين سدان ميان سايز خود دو مدل موتور بنزيني و يک نسخه هيبريدي در نظر گرفته است. با چنين نسخه‌هايي مشتريان مي‌توانند مدل موردنظر را از ميان نوع مختلف کمري 2017 انتخاب کنند. هر دو مدل بنزيني در کنار چنين پيشرانه‌اي به گيربکس شش سرعته اتوماتيک CVT مجهز بوده تا در کنار مشخصات قابل توجه به اتومبيلي راحت تبديل شود.

نسخه پايه کمري به عنوان کمري  LE شناخته شده اما دو مدل بالاتر با عنوان XLE و XSE شناخته مي‌شوند. البته دو مدل در بعضي مشخصات با يکديگر اختلاف داشته به شکلي که نسخه رده بالا با سقف مون‌روف، شيشه جلو آکوستيک بدون سر و صدا، سيستم صوتي پريميومي و برخي ديگر همراه است.
گذشته از آن در فضاي داخلي سيستم سرگرمي بروزرساني شده در کنار صفحه‌نمايش لمسي قرار داده شده تا رانندگان دسترسي آساني به تنظيمات لازم داشته باشند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=118261
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه