تویوتا برترین برند خودروسازی در دنیا
شما میتوانید فاکتورهای مهمی برای ردهبندی خودروسازان در نظر بگیرید به طور مثال میتوانید میزان فروش، میزان سود، میزان فالوور در شبکههای اجتماعی و.. را ملاک قرار بدهید اما مهمترین فاکتور برای ارزش برند یک خودروساز نظرات مردم در سراسر دنیا است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، شما میتوانید فاکتورهای مهمی برای ردهبندی خودروسازان در نظر بگیرید به طور مثال میتوانید میزان فروش، میزان سود، میزان فالوور در شبکههای اجتماعی و.. را ملاک قرار بدهید اما مهمترین فاکتور برای ارزش برند یک خودروساز نظرات مردم در سراسر دنیا است. کانترا میلوارد بروان محقق بازار به تازگی مطالعاتی انجام داده و 100 شرکت ارزشمند از نظر برند را معرفی کرده است که در بین خودروسازان تویوتا توانست بالاترین رده را از آن خود کند. در این لیست عموما خودروسازان جایگاه بالایی ندارند و شکست میخورند به طوریکه در این لیست تویوتا در رده 41، مرسدس 54 و بامو 55 قرار گرفتند که نسبت به سال گذشته افت چشمگیری داشتند. خودروسازان دیگری که در این لیست قرار دارند و همه زیر این سه برند قرار میگیرند عبارتاند از: هوندا، فورد، نیسان، تسلا، آئودی، فولکس واگن و پورشه که در این بین تنها فولکس واگن است که توانسته بعد از مشکل دیزلگیت ارزش برند خود را ارتقا دهد. پورشه در این لیست تازه ورود پیدا کرده است و با این ورود توانسته شرکت هندی Maruti-Suzuki را حذف کند.
شرکتهایی مانند آمازون، گوگل و اپل به لطف خدمات گشترده و خوبی که به مشتریان خود میدهنده در بالای لیست قرار میگیرند. خودروسازان باید بتوانند در خصوص خدمات گسترده فعالیت خود را بیشتر کنند تا بتوانند در لیست به جایگاه برتری دست پیدا کنند. از دیگر شرکتهایی که برتر از این سه خودروساز بودند میتوان به اسپکتروم، مستر کارت و UPS اشاره کرد. امروزه شرکتها باید از هر راهی مانند استفاده از تبلیغ در تلوزیون، بیلبوردها، اینفلوئنسرها و فضای مجازی به دنبال مشتری جدید باشند. در اصل خودروسازان باید مشتریها را مانند یک چزیره بکر ببینند و بر سر تصاحب آن به رقابت بپردازند تا بتوانند رشد چشمگیر داشته باشند.
انتهای پیام/