میهن صنعت:

تویوتا FT-1 ویژن جی تی

میهن صنعت: آن نسخه ناشناخته ای تویوتا که چندین هفته پیش خبرش را داده بودیم بالاخره رونمایی شد؛ طراحان آمریکایی تویوتا به سرپرستی آقای Alex Shen بعنوان طراح ارشد مرکز تحقیقات طراحی کالتی (Calty Design Research) از نسخه مفهومی FT-1 حالا یک نسخه تمام مسابقه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، به نقل از پدال آن نسخه ناشناخته ای تویوتا که چندین هفته پیش خبرش را داده بودیم بالاخره رونمایی شد؛ طراحان آمریکایی تویوتا به سرپرستی آقای Alex Shen بعنوان طراح ارشد مرکز تحقیقات طراحی کالتی (Calty Design Research) از نسخه مفهومی FT-1 حالا یک نسخه تمام مسابقه ای به نام FT-1 Vision GT ساخته اند . . .

در یکسال اخیر نام ویژن جی تی را چندین بار شنیده ایم که همگی شان دو ویژگی مشترک داشته اند؛ هم کانست بوده اند و هم برای بازی گرن توریزمو6. اولین کانسپت ب ام و ویژن GT بود. دومین کانسپت را هم مرسدس با نام AMG Vision GT آماده کرد. کانسپت بعدی از ژاپن بود و 2020 Vision GT نام داشت و مدل بعدی را هم انگلیسی ها با نام DP-100 Vision GT ساختند. و حالا هم نوبت به ویژن ژاپنی هاست.

ویژن جی تی با کیت کربنی بدنه اش حالا چاق تر و جذاب تر شده! اسپلیتر جلو، باله ثابت عقب، دریچه های روی گلگیر و خروجی هوا آنها در جلو و عقب برای خنک سازی بهتر، کاهش ارتفاع خودرو و نهایتا دیفیوزر بزرگ عقب ازجمله مهم ترین تغییرات ظاهری هستند که FT-1 را به یک ژاپنی ورزشکار تبدیل کرده اند.

مثل همیشه هیچ خبری از مشخصات انجین این خودرو نیست و فقط می دانیم Vision GT سپتامبر 2014 در بازی گرن توریزمو 6 که مختص کنسول های PS3 است، عرضه می شود.


لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=56278
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه