میهن صنعت :

تکلیف قیمت خودرو باید با تصمیم گیری قاطع حل شود

میهن صنعت : عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت : بلاتکلیفی قیمت خودرو قطعا به صنعت خودرو آسیب خواهد زد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میهن صنعت، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت : بلاتکلیفی قیمت خودرو قطعا به صنعت خودرو آسیب خواهد زد.

ابراهیم نکو افزود : قطعا در این شرایط علاوه بر اینکه صنعت خودرو آسیب خواهد دید متقاضیان خودرو نیز دچار مشکل خواهند شد.

وی تصریح کرد : با تعلل در تصمیم گیری نسبت به قیمت خودرو، بسیاری از بخش ها دچار آسیب خواهند شد. لذا اولین اقدامی که در این راستا مهم به نظر می رسد جدیت و همتی برای تصمیم گیری قاطع در خصوص قیمت خودرو است تا تکلیف قیمت خودرو مشخص شود.

وی تاکید کرد : هم اکنون نمی توان پیش بینی کرد که در این نشست هایی که شورای رقابت دارد چه نتایجی حاصل خواهد شد اما آنچه مسلم است نباید دستور العمل و نتایج حاصل به نفع یک بخش باشد بلکه باید در تصمیمات منافع تولید کننده و مصرف کننده هر دو لحاظ شود.

وی افزود : در بررسی هایی که در خصوص قیمت خودرو صورت می گیرد ضمن توجه به امکان و سطح درآمد مشتریان ، باید شرایط خودروسازان نیز مورد توجه قرار گیرد و به نحوی برخورد نشود که صنعتی که در این سالها تلاش زیادی برای آن صورت گرفته و می تواند حرفی برای دنیا داشته باشد با چالش هایی که امروز مواجه است آسیب ببیند.

نماینده رباط کریم و بهارستان در ادامه با اشاره به طرح تحقیق و تفحص مجلس از خودروسازان به خبر خودرو گفت : این اقدام مجلس را باید به فال نیک گرفت چرا که هدف از این موضوع ، نشان قدرت و اهمیت صنعت خودرو در کشور است قطعا با انجام این کار توسط مجلس ، عملکرد خودروسازان در این مدت مشخص و چالش های پیش رو برطرف خواهد شد.

نکو تاکید کرد : با توجه به اینکه خودروسازان عملکرد مناسب در این شرایط داشته اند ، قطعا با تحقیق و تفحص از این صنعت ، ضمن اینکه عملکرد درست در این حوزه مشخص می شود بلکه نتایج حاصل ، برگ زرینی برای تلاش خودروسازان در این شرایط خواهد بود.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=14978
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه