میهن صنعت:

تکواندو با 18 نماینده به بازی‌های آسیایی می رود

هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی از ۲۷ مردادماه به مدت ۱۶ روز درجاکارتا اندونزی برگزار می‌شود؛ تکواندو کشورمان با ۱۰ نماینده در بخش کیوروگی و هشت نماینده در بخش پومسه در این رقابت‌ها به مصاف رقبایش می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ در بخش تکواندو (پومسه و کیوروگی) از ۲۸ مردادماه به مدت پنج روز در اندونزی برگزار می‌شود.

این بازی‌ها در بخش تکواندو ۲۸ مردادماه با رقابت‌های پومسه آغاز می‌شود که در بخش مردان کوروش بختیار، امیررضا مهربان و علی سهرابی و در بخش زنان مهسا صادقی، مرجان سلحشوری و فاطمه حسام نمایندگان پومسه کشورمان هستند.

هدایت تیم مردان برعهده «سانگ میونگ کیم» به عنوان سرمربی است و در بخش زنان نیز «فاطمه اسدپور» سرمربیگری تیم را بر عهده دارد.

اما رقابت‌ها در بخش کیوروگی از ۲۹ مرداد ماه با پیکارهای اوزان ۵۳- و ۶۷- کیلوگرم زنان و ۵۸- کیلوگرم مردان آغاز می‌شود که الهه شیدایی، ملیکا میرحسینی و فرزان عاشورزاده به عنوان نخستین نمایندگان ایران هستند.

در روز دوم، مبارزات اوزان ۵۷- و ۶۷+ کیلوگرم گروه زنان و ۸۰+ کیلوگرم مردان پیگیری می‌شود که پریسا جوادی، زهرا پوراسماعیل و سعید رجبی تکواندوکاران کشورمان هستند.

روز سوم این رقابت‌ها هوگوپوشان اوزان ۶۳- و ۸۰- کیلوگرم گروه مردان به مصاف رقبا می‌روند و میرهاشم حسینی و مهدی خدابخشی نمایندگان تکواندو ایران هستند.

روز پایانی این رقابت‌ها نیز با مبارزات اوزان ۴۹- کیلوگرم زنان و ۶۸- کیلوگرم گروه مردان همراه است که ناهید کیانی و امیرمحمد بخشی به عنوان آخرین نمایندگان تکواندو ایران بر روی شیاپ‌چانگ می‌روند.

هدایت این تیم بر عهده «فریبرز عسکری» به عنوان سرمربی و «علی محمد بسحاق» به عنوان مربی است. در بخش زنان نیز «مهرو کمرانی» سرمربیگری و «ریحانه فولادی» مربیگری تیم را بر عهده دارند.

بر اساس برنامه حرکت و اعزام تیم‌های مختلف رشته‌های ورزشی نمایندگان تکواندو ۲۲ مردادماه راهی اندونزی می‌شوند و سوم شهریور ماه نیز به ایران باز می‌گردند./ایسنا

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=157819
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه